Meghan Markle vestuvių proga sulauks dovanų iš Lietuvos 

Lietuvoje, Lenkijoje, Estijoje, Jungtinėje Karalystėje ir Ukrainoje veikiančios gyvūnų apsaugos organizacijos „Tušti narvai“ (Open Cages) aktyvistai būsimajai Didžiosios Britanijos princo Harry žmonai Meghan Markle dovanojo prašmatnų dirbtinio kailio skraistę, norėdami, pasak organizacijos vadovų, „atsidėkoti karališkajai nuotakai už etiškos mados palaikymą ir pagirtinus principus“.

Amerikos televizijos žvaigždė, būsimoji princo žmona, jau kurį laiką garbstoma kaip įkvepiantis stiliaus pavyzdys: bet kuris įsimintinesnis aksesuaras ar drabužis, kuriuo pasipuošusi M. Markle pasirodo viešai, per kelias valandas nušluojamas nuo parduotuvių lentynų.

Nors karališkoji šeima – vis dar vieni stambiausių kailio pirkėjų visoje Jungtinėje Karalystėje, M. Markle ne kartą yra pabrėžtinai išreiškusi norą nedėvėti iš gyvūnų pagaminto produkto; iš dalies jos įtakai priskiriamas ir nacionaliniais britų mados namais laikomo „Burberry“ prekių ženklo sprendimas peržiūrėti ir iš naujo įvertinti savo kailio naudojimo politiką.  Skaityti toliau...

2018-05-16 / 13:34

Lietuvoje, Lenkijoje, Estijoje, Jungtinėje Karalystėje ir Ukrainoje veikiančios gyvūnų apsaugos organizacijos „Tušti narvai“ (Open Cages) aktyvistai būsimajai Didžiosios Britanijos princo Harry žmonai Meghan Markle dovanojo prašmatnų dirbtinio kailio skraistę, norėdami, pasak organizacijos vadovų, „atsidėkoti karališkajai nuotakai už etiškos mados palaikymą ir pagirtinus principus“.

Amerikos televizijos žvaigždė, būsimoji princo žmona, jau kurį laiką garbstoma kaip įkvepiantis stiliaus pavyzdys: bet kuris įsimintinesnis aksesuaras ar drabužis, kuriuo pasipuošusi M. Markle pasirodo viešai, per kelias valandas nušluojamas nuo parduotuvių lentynų.

Nors karališkoji šeima – vis dar vieni stambiausių kailio pirkėjų visoje Jungtinėje Karalystėje, M. Markle ne kartą yra pabrėžtinai išreiškusi norą nedėvėti iš gyvūnų pagaminto produkto; iš dalies jos įtakai priskiriamas ir nacionaliniais britų mados namais laikomo „Burberry“ prekių ženklo sprendimas peržiūrėti ir iš naujo įvertinti savo kailio naudojimo politiką.  Skaityti toliau...

 (Komentarų: 0)