Meras patvirtino: Londone bus išplėsta oro taršos zona, teks mokėti £12,50 per dieną - Anglija.lt
 

Meras patvirtino: Londone bus išplėsta oro taršos zona, teks mokėti £12,50 per dieną 

Londono meras Sadiqas Khanas patvirtino, kad ateinančiais metais Londono centre kuriama itin mažos oro taršos zona (Ultra Low Emission Zone, ULEZ) vėliau bus gerokai išplėsta. Milijonui vairuotojų teks mokėti už galimybę įvažiuoti į šią zoną, o „Transport for London“ dėl to gaus šešis kartus daugiau pajamų.

Ateinančių metų balandį ULEZ zona atsiras Londono centre (nuotraukoje rausvas plotas), o nuo 2021 metų spalio ši zona bus gerokai išplėsta (nuotraukoje geltonas plotas), patvirtino britų sostinės vadovas.

£12,50 per dieną mokestis reiškia, kad lėšų trūkumą juntanti tarnyba „Transport for London“ kiekvienais metais surinks nuo £700 mln. iki £1,5 mlrd. – gerokai daugiau nei dabar, kai per metus surenka £230 mln.

Į ULEZ zoną įvažiuojantys automobiliai turės atitikti naujus griežtesnius oro taršus reikalavimus arba kasdien sumokėti mokestį. Tai reiškia, kad senesnių automobilių savininkams teks gerokai pakratyti kišenę, jeigu norės įvažiuoti į centrą.

Nuo 2021 metų į Londono centrą įvažiuoti bus brangu senesnių nei 15 metų senumo benzininiams ir daugiau nei šešerių metų senumo dyzeliniams automobiliams. Skaičiuojama, kad išplėtus ULEZ zoną įvažiavimo tvarka papildomai paleis 100 tūkst. lengvųjų automobilių, 35 tūkst. furgonų ir 3 tūkst. sunkvežimių.

„Oro tarša yra nacionalinė sveikatos krizė, ir aš atsisakau pasiduoti, nes tūkstančiai londoniečių kvėpuoja tokiu nešvariu oru, kad jis trumpina jų gyvenimą, kenkia mūsų plaučiams ir pasunkina chroniškas ligas“, – pareiškė Londono meras.

Londono meras Sadiqas Khanas patvirtino, kad ateinančiais metais Londono centre kuriama itin mažos oro taršos zona (Ultra Low Emission Zone, ULEZ) vėliau bus gerokai išplėsta. Milijonui vairuotojų teks mokėti už galimybę įvažiuoti į šią zoną, o „Transport for London“ dėl to gaus šešis kartus daugiau pajamų.

Ateinančių metų balandį ULEZ zona atsiras Londono centre (nuotraukoje rausvas plotas), o nuo 2021 metų spalio ši zona bus gerokai išplėsta (nuotraukoje geltonas plotas), patvirtino britų sostinės vadovas.

£12,50 per dieną mokestis reiškia, kad lėšų trūkumą juntanti tarnyba „Transport for London“ kiekvienais metais surinks nuo £700 mln. iki £1,5 mlrd. – gerokai daugiau nei dabar, kai per metus surenka £230 mln.

Į ULEZ zoną įvažiuojantys automobiliai turės atitikti naujus griežtesnius oro taršus reikalavimus arba kasdien sumokėti mokestį. Tai reiškia, kad senesnių automobilių savininkams teks gerokai pakratyti kišenę, jeigu norės įvažiuoti į centrą.

Nuo 2021 metų į Londono centrą įvažiuoti bus brangu senesnių nei 15 metų senumo benzininiams ir daugiau nei šešerių metų senumo dyzeliniams automobiliams. Skaičiuojama, kad išplėtus ULEZ zoną įvažiavimo tvarka papildomai paleis 100 tūkst. lengvųjų automobilių, 35 tūkst. furgonų ir 3 tūkst. sunkvežimių.

„Oro tarša yra nacionalinė sveikatos krizė, ir aš atsisakau pasiduoti, nes tūkstančiai londoniečių kvėpuoja tokiu nešvariu oru, kad jis trumpina jų gyvenimą, kenkia mūsų plaučiams ir pasunkina chroniškas ligas“, – pareiškė Londono meras.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: