O2 mobiliojo ryšio tinkle – techninės problemos 

Milijonai išmaniųjų telefonų naudotojų Jungtinėje Karalystėje, besinaudojančių O2 tinklu, prarado mobiliojo interneto ryšį. Kompanija teigia, kad kilo techninių problemų.

O2 turi 25 mln. klientų, tačiau taip pat teikia ryšio paslaugas „Sky“, „Tesco“, „Giffgaff“ ir „Lycamobile“ tinklams, kuri turi dar septynis milijonus vartotojų. Kompanijos atstovė sakė, kad dėl susidariusios padėties kalta programinės įrangos problema, kurią nustatė išorinis tiekėjas.

„Manome, kad kiti mobiliojo ryšio operatoriai visame pasaulyje taip pat nukentėjo. Mūsų techninės komandos dirba su jų komandomis, kad problema būtų pašalinta kaip galima greičiau, – sakė O2 atstovė. – Raginame savo klientus naudotis belaidžiu ryšiu, jeigu yra tokia galimybė, ir atsiprašome dėl kilusių nepatogumų.“  Skaityti toliau...

2018-12-06 / 10:21

Milijonai išmaniųjų telefonų naudotojų Jungtinėje Karalystėje, besinaudojančių O2 tinklu, prarado mobiliojo interneto ryšį. Kompanija teigia, kad kilo techninių problemų.

O2 turi 25 mln. klientų, tačiau taip pat teikia ryšio paslaugas „Sky“, „Tesco“, „Giffgaff“ ir „Lycamobile“ tinklams, kuri turi dar septynis milijonus vartotojų. Kompanijos atstovė sakė, kad dėl susidariusios padėties kalta programinės įrangos problema, kurią nustatė išorinis tiekėjas.

„Manome, kad kiti mobiliojo ryšio operatoriai visame pasaulyje taip pat nukentėjo. Mūsų techninės komandos dirba su jų komandomis, kad problema būtų pašalinta kaip galima greičiau, – sakė O2 atstovė. – Raginame savo klientus naudotis belaidžiu ryšiu, jeigu yra tokia galimybė, ir atsiprašome dėl kilusių nepatogumų.“  Skaityti toliau...

 (Komentarų: 1)