Oro linijos piktinasi chaosu Europoje: taisyklių „kratiniai“ trukdo grįžti prie reguliarių kelionių - Anglija.lt
 

Oro linijos piktinasi chaosu Europoje: taisyklių „kratiniai“ trukdo grįžti prie reguliarių kelionių 

„Mažos rizikos“ keliautojams, įskaitant pilotus ir skrydžių palydovus, neturėtų būti taikomi kelionių apribojimai, pridūrė organizacija.

Rugpjūtį keleivių srautai siekė tik maždaug 30 proc. prieš metus buvusio lygio, rodo A4E duomenys. „Jei norime atkurti keleivių pasitikėjimą, skubiai reikalinga vieninga tyrimų Europoje programa“, – pareiškė R.Reynaertas.

Didesnis koordinavimas ES mastu turėtų būti „politinis prioritetas“, pažymėjo ir „Air France-KLM“ vadovas ir A4E valdybos pirmininkas Benjaminas Smithas. „Nekoordinuotos nacionalinės priemonės per pastaruosius šešis mėnesius turėjo pražūtingą poveikį judėjimo laisvei“, – pažymėjo jis.

Dabar naujai Europoje skelbiami apribojimai kelionėms ir vėl jaukia oro linijų planus. Bendrovės į kai kurias šalis, tokias kaip Ukraina, ima atšaukti skrydžius, į kitas – siūlyti bilietus už juokingas kainas, nes keliautojai ten nebeskrenda dėl keliamų jiems sąlygų.

Tarptautinės oro transporto asociacijos (IATA) generalinis direktorius Alexandre’as de Juniacas teigė, kad „siūlome keleivių tikrinimo procedūras atlikti išvykimo oro uostuose, kad paskirties šalys žinotų, jog rizika yra minimali“. „Ribojimo priemonės, visų pirma karantino priemonės, turite suprasti – tai yra didžiulė atgrasomoji priemonė bet kokioms kelionėms“, – pridūrė jis.

„Mažos rizikos“ keliautojams, įskaitant pilotus ir skrydžių palydovus, neturėtų būti taikomi kelionių apribojimai, pridūrė organizacija.

Rugpjūtį keleivių srautai siekė tik maždaug 30 proc. prieš metus buvusio lygio, rodo A4E duomenys. „Jei norime atkurti keleivių pasitikėjimą, skubiai reikalinga vieninga tyrimų Europoje programa“, – pareiškė R.Reynaertas.

Didesnis koordinavimas ES mastu turėtų būti „politinis prioritetas“, pažymėjo ir „Air France-KLM“ vadovas ir A4E valdybos pirmininkas Benjaminas Smithas. „Nekoordinuotos nacionalinės priemonės per pastaruosius šešis mėnesius turėjo pražūtingą poveikį judėjimo laisvei“, – pažymėjo jis.

Dabar naujai Europoje skelbiami apribojimai kelionėms ir vėl jaukia oro linijų planus. Bendrovės į kai kurias šalis, tokias kaip Ukraina, ima atšaukti skrydžius, į kitas – siūlyti bilietus už juokingas kainas, nes keliautojai ten nebeskrenda dėl keliamų jiems sąlygų.

Tarptautinės oro transporto asociacijos (IATA) generalinis direktorius Alexandre’as de Juniacas teigė, kad „siūlome keleivių tikrinimo procedūras atlikti išvykimo oro uostuose, kad paskirties šalys žinotų, jog rizika yra minimali“. „Ribojimo priemonės, visų pirma karantino priemonės, turite suprasti – tai yra didžiulė atgrasomoji priemonė bet kokioms kelionėms“, – pridūrė jis.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: