Andy Beverley, kampanijos grupės „Westminster Healthy Streets“ narys, sakė: „Yra tiek daug įrodymų, kad West Endo ekonomika klestėtų, jei aplink važinėtų mažiau automobilių. Mįslė, kodėl vykdoma priešinga politika ypač tokia, kuri kenkia kiekvieno sveikatai“.
C-charge darbo valandos buvo padidintos iki 22 val. 2020 m. birželį., įskaitant pirmą kartą savaitgaliais, kaip skubus atsakas į pirmąją pandemijos bangą. Tuo metu S. Khanas norėjo išvengti toksiškos oro krizės, jei daugiau londoniečių sės į savo automobilius.
Tačiau praėjusių metų vasarį jis nusprendė sušvelninti apribojimus, manydamas, kad mokesčio panaikinimas po 18 val. padidins nakties ekonomiką. Tačiau jis paliko 15 svarų sterlingų mokestį, o ne grąžino jį į £11,50 priešpandeminį mokestį, ir išlaikė savaitgalio mokestį, tik nuo vidurdienio iki 18 val.
TfL ataskaitoje teigiama: „Akivaizdu, kad spūsčių mokesčio pakeitimai turėjo įtakos motorizuoto eismo grįžimui į Londono centrą“. Jame teigiama, kad iki spalio mėnesio kelionės automobiliais darbo dienomis šioje zonoje siekė 98 proc. priešpandeminio lygio.
Komentarai