Per karantiną JK suprastėjo siuntinių pristatymo kokybė - Anglija.lt
 

Per karantiną JK suprastėjo siuntinių pristatymo kokybė 

Apklausa atskleidė, kad Jungtinės Karalystės siuntų pristatymo įmonėms nepavyksta patenkinti klientų.

„Citizens Advice“ (CA) apklausoje „Hermes“ ir „Yodel“ atsidūrė žemiausioje vietoje, o „Amazon Logistics“ buvo aukščiausia, tačiau visos įmonės turėjo veiklos problemų. Ataskaitoje prieš įtemptą Kalėdų laikotarpį buvo lyginami keli kriterijai, įskaitant klientų aptarnavimą ir pasitikėjimą.

Pristatymo įmonės buvo gelbėjimosi ratas daugeliui žmonių karantino metu, tačiau sektoriuje yra „didžiulių įtrūkimų“, teigia CA. Nė viena pristatymo įmonė negavo daugiau nei trijų žvaigždučių iš penkių.

Per apklausą nustatyta, kad:

Apklausa atskleidė, kad Jungtinės Karalystės siuntų pristatymo įmonėms nepavyksta patenkinti klientų.

„Citizens Advice“ (CA) apklausoje „Hermes“ ir „Yodel“ atsidūrė žemiausioje vietoje, o „Amazon Logistics“ buvo aukščiausia, tačiau visos įmonės turėjo veiklos problemų. Ataskaitoje prieš įtemptą Kalėdų laikotarpį buvo lyginami keli kriterijai, įskaitant klientų aptarnavimą ir pasitikėjimą.

Pristatymo įmonės buvo gelbėjimosi ratas daugeliui žmonių karantino metu, tačiau sektoriuje yra „didžiulių įtrūkimų“, teigia CA. Nė viena pristatymo įmonė negavo daugiau nei trijų žvaigždučių iš penkių.

Per apklausą nustatyta, kad:

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: