Pigiais oro linijų bilietais džiaugsimės nebeilgai 

Gretos Thunberg turbūt nepavadinsi „Ryanair Holdings Plc“ gerbėja. 16-metė Švedijos aktyvistė traukiniu važiavo į Pasaulio ekonomikos forumą, sausio mėnesį vykusį Davose, kad išbartų turtingus ir galingus suaugusiuosius, nesugebančius išspręsti išaugusios klimato krizės (dauguma jų į forumą atskrido lėktuvu).

Praėjus trims mėnesiams „Ryanair“ buvo paskelbtas vienu iš dešimties didžiausių Europos taršos šaltinių po to, kai pernai jo išmetamo anglies dioksido kiekis padidėjo dar 7 proc. Kiti devyni nusidėjėliai yra anglies jėgainės. Oro linijų bendrovės šią savaitę paskelbti duomenys rodo, kad „Ryanair“ požiūris į aplinkosaugą artimiausiu metu nepagerės.

Airijos vežėjas per fiskalinius 2020 metus tikisi pergabenti 153 milijonus keleivių, arba 8 proc. daugiau nei per finansinius metus, kurie baigėsi kovo mėnesį. Iki 2024 m. „Ryanair“ planuoja pergabenti 200 milijonų keleivių kasmet – keturis kartus daugiau nei 2007 m. Šis spartus augimas neabejotinai lems dar didesnę atmosferos taršą.

Nepaisydamas šių skaičių, pasipūtėlišku elgesiu garsėjantis „Ryanair“ šią savaitę investuotojams pristatė save kaip „Europos žaliausias, švariausias oro linijas“. Ir šis pasigyrimas nėra visiškai pro šalį: jo aplinkosaugos rodikliai geresni, nei visuotinai priimta manyti. Vis dėlto didžiausią grėsmę „Ryanair“ ambicijoms gali kelti kova su visuotiniu atšilimu.  Skaityti toliau...

2019-05-24 / 10:29

Gretos Thunberg turbūt nepavadinsi „Ryanair Holdings Plc“ gerbėja. 16-metė Švedijos aktyvistė traukiniu važiavo į Pasaulio ekonomikos forumą, sausio mėnesį vykusį Davose, kad išbartų turtingus ir galingus suaugusiuosius, nesugebančius išspręsti išaugusios klimato krizės (dauguma jų į forumą atskrido lėktuvu).

Praėjus trims mėnesiams „Ryanair“ buvo paskelbtas vienu iš dešimties didžiausių Europos taršos šaltinių po to, kai pernai jo išmetamo anglies dioksido kiekis padidėjo dar 7 proc. Kiti devyni nusidėjėliai yra anglies jėgainės. Oro linijų bendrovės šią savaitę paskelbti duomenys rodo, kad „Ryanair“ požiūris į aplinkosaugą artimiausiu metu nepagerės.

Airijos vežėjas per fiskalinius 2020 metus tikisi pergabenti 153 milijonus keleivių, arba 8 proc. daugiau nei per finansinius metus, kurie baigėsi kovo mėnesį. Iki 2024 m. „Ryanair“ planuoja pergabenti 200 milijonų keleivių kasmet – keturis kartus daugiau nei 2007 m. Šis spartus augimas neabejotinai lems dar didesnę atmosferos taršą.

Nepaisydamas šių skaičių, pasipūtėlišku elgesiu garsėjantis „Ryanair“ šią savaitę investuotojams pristatė save kaip „Europos žaliausias, švariausias oro linijas“. Ir šis pasigyrimas nėra visiškai pro šalį: jo aplinkosaugos rodikliai geresni, nei visuotinai priimta manyti. Vis dėlto didžiausią grėsmę „Ryanair“ ambicijoms gali kelti kova su visuotiniu atšilimu.  Skaityti toliau...

 (Komentarų: 0)