Pirmoji mano kelionė į Tenerifės salą (skaitytojo laiškas, foto)

Anglija.lt skaitytojas Sigitas dalinasi įspūdžiais iš jo pirmosios kelionės į britų pamėgtą Tenerifės salą.

Jau senokai gyvenu Anglijoje. Keliavome po Angliją, Velsą. Pabuvojome praktiškai visur ir vieną dieną nusprendėme praleisti atostogas užsienyje. Labai daug girdėjau apie Tenerifę. Anglai tiesiog pamišę dėl šios salos. Tik ir girdžiu, važiuoju į Tenerifę, važiuoju į Kanarų salas. Toks jausmas, kad nėra nei vieno anglo, kuris nors kartą nėra buvęs Tenerifėje. Jeigu jau atostogos - tai būtinai Tenerifė. Nusprendžiau ir aš pasižiūrėti kas gi ten tokio gero, kad visi anglai važiuoja būtent ten. Taigi, nusipirkome bilietus, užsisakėme viešbutį ir pirmyn.

Kaip tik nusileidome Tenerifės aerouoste, jau pasijutau gerai. Viduje jaučiau kažkokią intrigą. Nežinojau, ko laukti ir tikėtis, ir tai buvo be galo įdomu. Tik išėjus iš aerouosto mus pasitiko stiprus, bet šiltas vėjo gūsis. Negalėjau iškarto suprasti ar yra karšta, ar vėsu. Protas sakė, kad turėtų būti karšta, juk tai beveik Afrika, o kūnas galvojo, kad yra vėsoka. Nuėjome truputėli atokiau ir aš užsirūkiau cigaretę. Sakau, pastovime kelias minutėles ir apsipraskime. Ir buvau teisus. Labai greitai, kūnas pasijuto labai komfortiškai, akys pradėjo pastebėti palmes ir kalnų kontūrus horizonte. Pradėjau suprasti, kad čia gražu, jauku ir labai šilta. Ne karšta, o šilta. Ir tik vėliau mes sužinojome, kad termometro stulpelis rodė +29°C.

Dabar pagrindinis tikslas buvo nusigauti iki viešbučio. Kaip tai padaryti buvo keli variantai. Važiuoti bendru autobusu - mums tai pasirodė per daug painu, kai nepažįsti vietovės. Arba taksi. Tai patogiausias variantas, nes tave atveža tiksliai ten kur ir reikia. Taigi mes pasirinkome taksi. Jokios eilės nebuvo. Taksi aerouoste yra visada. Gal dešimt mašinų stovėjo išsirikiavusios į vieną juostą, o viduje nebuvo nei vieno vairuotojo. Visi jie - tikrieji ispanai, stovėjo susibūriavę į ratuką ir emocingai bendravo. Kaip tik mes priartėjome, jie patys nusprendė kieno eilė važiuoti ir vairuotojas pats prie mūsų priėjo. Ispaniškai nemoku, todėl pasakiau paprastai: Los Cristianos,...hotel Costamar....how much? Vairuotojas, nusišypsojo ir atsakė angliškai, kad tai kainuos apie 10 eurų, o nusigausime tenai labai greitai. Nieko nesvarstydami mes sutikome. Juk sutikite 10 eurų už taksi nėra labai dideli pinigai. Visą kelią vairuotojas mus kalbino. Klausinėjo iš kur mes, ar pirmą kartą čia. O po to pats pasakojo ką pravažiuojame, ką matome ir ko mums tikėtis. Žodžiu kelionė neprailgo ir jau už 20-ies minučių taksi sustojo prie mūsų viešbučio.  Skaityti toliau...