„Post Office“ pradeda bendradarbiavimą su „Evri“ ir DPD - Anglija.lt
 

„Post Office“ pradeda bendradarbiavimą su „Evri“ ir DPD 

Jis pridūrė, kad tikisi, jog kitais metais šis skaičius „tikriausiai padvigubės“.

Kalbėdamas apie tai, ar turi pakankamai vairuotojų, kad galėtų teikti paslaugas kartu su „Post Office“, M. De Lange'as pripažino, kad praėjusiais metais buvo sudėtinga, nes trūko darbuotojų, tačiau įmonė įdarbino papildomus 6500 darbuotojų.

Sausį „Evri“ atsiprašė po to, kai klientai visoje šalyje pareiškė, kad vis dar negauna siuntų laiku arba jų negauna visai. Įmonė taip pat dvejus metus iš eilės užėmė paskutinę vietą „Citizens Advice“ sudaromoje siuntų pristatymo įmonių reitingų lentelėje.

Pastaruoju metu „Royal Mail“ taip pat susidūrė su sunkumais. Šio sektoriaus priežiūros institucija „Ofcom“ šių metų pradžioje pradėjo tyrimą dėl įmonės, nes ji neįvykdė pristatymo tikslų.

Tuo metu „Royal Mail“ teigė, kad jos paslaugoms turėjo įtakos 18 dienų trukęs streikas ir didelis darbuotojų nedarbingumas. Anksčiau ji teigė, kad laiškų pristatymas nebėra pelningas ir kad dėl populiarėjančio apsipirkinėjimo internetu daugiausia dėmesio skiria siuntiniams.

Tačiau bendrovė taip pat susiduria su aršia kitų siuntų pristatymo įmonių konkurencija ir vasario mėnesį teigė, kad kasdien praranda apie 1 mln. svarų sterlingų.

„Post Office“ nurodė, kad bendrovės partnerystė su „Royal Mail“ išlieka „labai svarbi“.

Jis pridūrė, kad tikisi, jog kitais metais šis skaičius „tikriausiai padvigubės“.

Kalbėdamas apie tai, ar turi pakankamai vairuotojų, kad galėtų teikti paslaugas kartu su „Post Office“, M. De Lange'as pripažino, kad praėjusiais metais buvo sudėtinga, nes trūko darbuotojų, tačiau įmonė įdarbino papildomus 6500 darbuotojų.

Sausį „Evri“ atsiprašė po to, kai klientai visoje šalyje pareiškė, kad vis dar negauna siuntų laiku arba jų negauna visai. Įmonė taip pat dvejus metus iš eilės užėmė paskutinę vietą „Citizens Advice“ sudaromoje siuntų pristatymo įmonių reitingų lentelėje.

Pastaruoju metu „Royal Mail“ taip pat susidūrė su sunkumais. Šio sektoriaus priežiūros institucija „Ofcom“ šių metų pradžioje pradėjo tyrimą dėl įmonės, nes ji neįvykdė pristatymo tikslų.

Tuo metu „Royal Mail“ teigė, kad jos paslaugoms turėjo įtakos 18 dienų trukęs streikas ir didelis darbuotojų nedarbingumas. Anksčiau ji teigė, kad laiškų pristatymas nebėra pelningas ir kad dėl populiarėjančio apsipirkinėjimo internetu daugiausia dėmesio skiria siuntiniams.

Tačiau bendrovė taip pat susiduria su aršia kitų siuntų pristatymo įmonių konkurencija ir vasario mėnesį teigė, kad kasdien praranda apie 1 mln. svarų sterlingų.

„Post Office“ nurodė, kad bendrovės partnerystė su „Royal Mail“ išlieka „labai svarbi“.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: