Prekybos centrai mausto pirkėjus - Anglija.lt
 

Prekybos centrai mausto pirkėjus  

Britanijos prekybos centrai gundo pirkėjus apgaulingais „specialiais pasiūlymais“, nors kartais tariamai atpigintos prekės iš tiesų parduodamos brangiau, teigia tyrėjai.

Ištyrus seriją atvejų buvo nustatyta, kad parduotuvės manipuliuoja kainų užrašais, kad sukurtų iliuziją apie nukainavimus, vietoje iš tiesų sumažintas kainas.

Prekių ir paslaugų kokybę tiriantis interneto tinklalapis „Which?“ per metus patikrino virš 700 000 produktų ir nustatė, kad prekybininkai savo pirkėjus tokiu būdu mausto visose prekių kategorijose – pradedant šviežiais vaisiais, baigiant gyvūnų pašaru.

Supermarketai per pastaruosius trejus metus surengė didžiulio masto akcijas, skelbdami, kad padeda šeimoms sudurti galą su galu pakilus pragyvenimo kainoms.

Tačiau „Which?“ nustatė, kad grupėmis parduodami produktai iš tiesų kainavo brangiau nei perkant juos po vieną. Pavyzdžiui, „Asda“ padvigubino vieno „Müller“ jogurto indelio kainą nuo 0,30 iki 0,61 svaro siūlydama visą pakuotę įsigyti už 4 svarus. Kaina sugrįžo iki 30 pensų, kai akcija baigėsi.

„Tesco“ pardavinėjo „Beck‘s“ alų 190 dienų su nuolaida, o tik 70 dienų tariama originaliąja, aukštesne kaina.

Taip pat nustatyta daug atvejų, kai parduotuvės specialiai trumpam pabrangindavo kai kurias prekes prieš jas nukainodamos. Tačiau neretai pasielgiama daug paprasčiau – užrašomos aukštesnės kainos, jos nubraukiamos, o produktai toliau pardavinėjami sena kaina, bet reklamuojant apie įvykusį „nukainavimą“.

Britanijos prekybos centrai gundo pirkėjus apgaulingais „specialiais pasiūlymais“, nors kartais tariamai atpigintos prekės iš tiesų parduodamos brangiau, teigia tyrėjai.

Ištyrus seriją atvejų buvo nustatyta, kad parduotuvės manipuliuoja kainų užrašais, kad sukurtų iliuziją apie nukainavimus, vietoje iš tiesų sumažintas kainas.

Prekių ir paslaugų kokybę tiriantis interneto tinklalapis „Which?“ per metus patikrino virš 700 000 produktų ir nustatė, kad prekybininkai savo pirkėjus tokiu būdu mausto visose prekių kategorijose – pradedant šviežiais vaisiais, baigiant gyvūnų pašaru.

Supermarketai per pastaruosius trejus metus surengė didžiulio masto akcijas, skelbdami, kad padeda šeimoms sudurti galą su galu pakilus pragyvenimo kainoms.

Tačiau „Which?“ nustatė, kad grupėmis parduodami produktai iš tiesų kainavo brangiau nei perkant juos po vieną. Pavyzdžiui, „Asda“ padvigubino vieno „Müller“ jogurto indelio kainą nuo 0,30 iki 0,61 svaro siūlydama visą pakuotę įsigyti už 4 svarus. Kaina sugrįžo iki 30 pensų, kai akcija baigėsi.

„Tesco“ pardavinėjo „Beck‘s“ alų 190 dienų su nuolaida, o tik 70 dienų tariama originaliąja, aukštesne kaina.

Taip pat nustatyta daug atvejų, kai parduotuvės specialiai trumpam pabrangindavo kai kurias prekes prieš jas nukainodamos. Tačiau neretai pasielgiama daug paprasčiau – užrašomos aukštesnės kainos, jos nubraukiamos, o produktai toliau pardavinėjami sena kaina, bet reklamuojant apie įvykusį „nukainavimą“.

 (Komentarų: 2)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: