Pritarta trečio Heathrow pakilimo-nusileidimo tako tiesimui - Anglija.lt
 

Pritarta trečio Heathrow pakilimo-nusileidimo tako tiesimui 

Didžiosios Britanijos oro uostų komisija pritarė planams Londono Heathrow nutiesti trečią pakilimo-nusileidimo taką. Skelbiama, kad toks takas padės JK ekonomikai iki 2050 metų uždirbti £147 mlrd. ir leis sukurti 70 tūkst. darbo vietų.

Kaip skelbia šalies spauda, trečiasis takas taip pat leis Londoną sujungti su daugiau nei keturiasdešimčia miestų visame pasaulyje.

Tačiau minėtos komisijos pirmininkas seras Howardas Davies'as savo ataskaitoje pabrėžė, kad trečiasis Heathrow pakilimo-nusileidimo takas turėtų būti tiesiamas su tam tikrais rimtais apribojimais siekiant apsaugoti aplinką ir gyventojus nuo triukšmo.

Ataskaitoje pažymima, kad naktiniai reisai turėtų būti uždrausti, o britų vyriausybė turėtų įsipareigoti netiesti ketvirtojo tako. Taip pat rekomenduojama aviacijos sektoriui įvesti mokestį, iš kurio būtų finansuojamas šalia esančių namų ir mokyklų garso izoliavimas.

Komisija taip pat priėjo prie išvados, kad argumentai dėl antro pakilimo-nusileidimo tako Gatwicko oro uoste tiesimo yra „įtikinami“, tačiau toks takas duos mažiau ekonominės naudos ir leis rengti mažiau tolimųjų skrydžių.

Heathrow jau pasveikino komisijos išvadas ir ketina dirbti su valdžia, kad „tokia plėtra būrų naudinga visai Britanijai“.

Tiesiant trečiąjį taką Heathrow oro uoste reikėtų nugriauti beveik 800 namų. Projekto vertė siektų £17,6 mlrd. Taip pat reikėtų keisti ir iš esmės susisiekimą keliais ir geležinkeliais aplink oro uostą, kas kainuotų dar £5 mlrd.

Antro tako nutiesimas Gatwicko oro uoste kainuotų kiek daugiau nei £7 mlrd.

Verta paminėti, kad 2009 metais britų premjeras Davidas Cameronas pareiškė, kad naujas takas Heathrow oro uoste tiesiamas nebus.

Didžiosios Britanijos oro uostų komisija pritarė planams Londono Heathrow nutiesti trečią pakilimo-nusileidimo taką. Skelbiama, kad toks takas padės JK ekonomikai iki 2050 metų uždirbti £147 mlrd. ir leis sukurti 70 tūkst. darbo vietų.

Kaip skelbia šalies spauda, trečiasis takas taip pat leis Londoną sujungti su daugiau nei keturiasdešimčia miestų visame pasaulyje.

Tačiau minėtos komisijos pirmininkas seras Howardas Davies'as savo ataskaitoje pabrėžė, kad trečiasis Heathrow pakilimo-nusileidimo takas turėtų būti tiesiamas su tam tikrais rimtais apribojimais siekiant apsaugoti aplinką ir gyventojus nuo triukšmo.

Ataskaitoje pažymima, kad naktiniai reisai turėtų būti uždrausti, o britų vyriausybė turėtų įsipareigoti netiesti ketvirtojo tako. Taip pat rekomenduojama aviacijos sektoriui įvesti mokestį, iš kurio būtų finansuojamas šalia esančių namų ir mokyklų garso izoliavimas.

Komisija taip pat priėjo prie išvados, kad argumentai dėl antro pakilimo-nusileidimo tako Gatwicko oro uoste tiesimo yra „įtikinami“, tačiau toks takas duos mažiau ekonominės naudos ir leis rengti mažiau tolimųjų skrydžių.

Heathrow jau pasveikino komisijos išvadas ir ketina dirbti su valdžia, kad „tokia plėtra būrų naudinga visai Britanijai“.

Tiesiant trečiąjį taką Heathrow oro uoste reikėtų nugriauti beveik 800 namų. Projekto vertė siektų £17,6 mlrd. Taip pat reikėtų keisti ir iš esmės susisiekimą keliais ir geležinkeliais aplink oro uostą, kas kainuotų dar £5 mlrd.

Antro tako nutiesimas Gatwicko oro uoste kainuotų kiek daugiau nei £7 mlrd.

Verta paminėti, kad 2009 metais britų premjeras Davidas Cameronas pareiškė, kad naujas takas Heathrow oro uoste tiesiamas nebus.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: