Profsąjungos vadovas: labai tikėtina, kad JK bus dar daugiau geležinkelininkų streikų - Anglija.lt
 

Profsąjungos vadovas: labai tikėtina, kad JK bus dar daugiau geležinkelininkų streikų 

Profsąjungos vadovas: labai tikėtina, kad JK bus dar daugiau geležinkelininkų streikų
123RF nuotr.

„Tačiau jei nepasieksime susitarimo, labai tikėtina, kad jis bus“, – sakė jis.

JK eležinkelių tinklą valdančios kompanijos „Network Rail“ vyriausiasis derybininkas Timas Shovelleris sakė, kad trečiadienį buvo vilčių sustabdyti antrąją streikų dieną, ir pridūrė, kad žlugus deryboms buvo „nepaprastai apmaudu“.

Streikai jau privertė milijonus žmonių keisti savo planus. Abi konflikto pusės kaltina trečiąsias šalis, kad jos trukdo siekti pažangos.

„Geležinkelio bendrovės išeina iš kambario ir tariasi su ministrais ir departamento pareigūnais, o kai grįžta, padėtis dažnai būna dar blogesnė“, – sakė P. Lynchas.

Tačiau „Network Rail“ sako, kad derybas stabdo RMT, o ne vyriausybė.

RMT reikalauja padidinti atlyginimus bent 7 proc., kad būtų kompensuotas pragyvenimo brangimas, infliacijai pasiekus 9,1 proc. Prognozuojama, kad rudenį pasieks 11 proc.

Darbdaviai siūlo ne daugiau kaip 3 proc. su sąlyga, kad profsąjunga sutiks su naujais darbo metodais.

„Rail Delivery Group“, atstovaujanti geležinkelių bendrovėms, teigia, kad nori pasiekti „sąžiningą susitarimą dėl darbo užmokesčio ir kartu iš mokesčių mokėtojų paimti ne daugiau nei teisinga“, o tai reiškia, kad reikia modernizuoti geležinkelius, kad būtų galima pritraukti keleivius.

Profsąjungos vadovas: labai tikėtina, kad JK bus dar daugiau geležinkelininkų streikų
123RF nuotr.

„Tačiau jei nepasieksime susitarimo, labai tikėtina, kad jis bus“, – sakė jis.

JK eležinkelių tinklą valdančios kompanijos „Network Rail“ vyriausiasis derybininkas Timas Shovelleris sakė, kad trečiadienį buvo vilčių sustabdyti antrąją streikų dieną, ir pridūrė, kad žlugus deryboms buvo „nepaprastai apmaudu“.

Streikai jau privertė milijonus žmonių keisti savo planus. Abi konflikto pusės kaltina trečiąsias šalis, kad jos trukdo siekti pažangos.

„Geležinkelio bendrovės išeina iš kambario ir tariasi su ministrais ir departamento pareigūnais, o kai grįžta, padėtis dažnai būna dar blogesnė“, – sakė P. Lynchas.

Tačiau „Network Rail“ sako, kad derybas stabdo RMT, o ne vyriausybė.

RMT reikalauja padidinti atlyginimus bent 7 proc., kad būtų kompensuotas pragyvenimo brangimas, infliacijai pasiekus 9,1 proc. Prognozuojama, kad rudenį pasieks 11 proc.

Darbdaviai siūlo ne daugiau kaip 3 proc. su sąlyga, kad profsąjunga sutiks su naujais darbo metodais.

„Rail Delivery Group“, atstovaujanti geležinkelių bendrovėms, teigia, kad nori pasiekti „sąžiningą susitarimą dėl darbo užmokesčio ir kartu iš mokesčių mokėtojų paimti ne daugiau nei teisinga“, o tai reiškia, kad reikia modernizuoti geležinkelius, kad būtų galima pritraukti keleivius.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: