„Ryanair“ keleiviai patyrė košmarą: nuskraidino 750 km nuo tikslo ir liepė važiuoti autobusu - Anglija.lt
 

„Ryanair“ keleiviai patyrė košmarą: nuskraidino 750 km nuo tikslo ir liepė važiuoti autobusu 

Savaitgalis Salonikuose buvo sugadintas daugiau nei 180 „Ryanair“ keleivių, kai jie buvo nuskraidinti į Rumuniją, o ne Graikiją. Tuo kelionės nesklandumai dar net nesibaigė, rašo „Independent“.

„Ryanair“ lėktuvas iš Londono Stanstedo oro uosto į populiarų Graikijos miestą Salonikus penktadienį pakilo beveik valanda vėliau nei planuota. Nepaisant to, „Boeing 737-800“ su 189 keleiviais Graikijoje turėjo nusileisti tik maždaug pusvalandžiu vėliau nei pagal grafiką.

Tie, kas skraido į Salonikus, tikriausiai žino, kad šiose vietose dažnai užklumpa rūkas. Penktadienį matomumas buvo toks prastas, kad lėktuvas negalėjo nutūpti planuotame oro uoste. „Ryanair“ dar skraido ir į netoliese esančius oro uostus – Dubrovniką, Korfu, Zadarą, Sofiją. Visi jie yra nuo Salonikų nutolę mažiau nei 250 km. Tačiau lėktuvas pasuko kitur – į Rumuniją.

„Ryanair“ aiškina, kad kitas oro uostas pasirinktas ne šiaip sau. Timisoaros oro uoste Rumunijoje yra „Ryanair“ bazė, tad naują lėktuvą ir įgulą skrydžiui paruošti būtų lengviau ir greičiau. To dažnai prireikia nukreipus orlaivį į kitą oro uostą.

Pažymima, kad lėktuvo nukreipimas į bazę, nors ji ir toliau nei artimiausias kitas oro uostas, nėra negirdėta praktika. Tačiau keleiviai buvo šokiruoti to, kaip su jais buvo pasielgta Rumunijoje. Tuo susidomėjo ir Europos bei pasaulio žiniasklaida.

Nors įgula argumentavo tuo, kad Rumunijoje yra „Ryanair“ bazė, ten kito lėktuvo, kuris galėtų keleivius nuskraidinti į tikslą, nebuvo iki ryto. Oro uoste atsidūrę keleiviai socialiniuose tinkluose rašė, kad jų nepasitiko nė vienas „Ryanair“ atstovas, ir nebuvo galima jo rasti.

Keleiviams buvo duotos dvi alternatyvos – 18 valandų trukmės kelionė autobusu iki Salonikų; arba nakvynė oro uoste ir skrydis ryte.

Skelbiama, kad maždaug pusė pasirinko verčiau laukti ryto, bet tuomet vienas keleivis piktinosi „Twitter“, kad jiems oro uosto darbuotojai neleido nakties leisti terminale.

Kai keleiviai kreipėsi į Graikijos žiniasklaidą, Graikijos valdžia pasiuntė „Aegean Airlines“ lėktuvą į Rumuniją, kad šis žmones atskraidintų į Salonikus. Galiausiai jie tikslą pasiekė – beveik para vėliau nei planavo.

„Ryanair“ Graikijos žiniasklaidai komentavo, kad apgailestauja dėl kelionės nesklandumų, tačiau aplinkybės nuo jų nepriklausė. Kadangi skrydis buvo nukreiptas dėl blogo oro, keleiviams kompensacija nepriklauso. Pagal „Ryanair“ taisykles, kelionė autobusu iki tikslo yra tinkama alternatyva skrydžiui:

Jei dėl priežasčių, kurių negalime valdyti, negalime Jūsų nuskraidinti į Jūsų atvykimo oro uostą ir skrydis nukreipiamas į kitą oro uostą, tada (jei lėktuvas netęsia skrydžio į pradinį atvykimo punktą) bus laikoma, kad vežimas oru atliktas, kai lėktuvas atvykstą į tą kitą oro uostą. Tačiau tokiu atveju, mes parūpinsime arba paskirsime alternatyvią transportavimo priemonę, kuri yra arba mūsų valdoma, arba kitą transportavimo priemonę, kurią mes paskirsime Jus be papildomos kainos vežti į pradinį atvykimo punktą, kuris numatytas Jūsų patvirtinimo / maršruto dokumente.“

Savaitgalis Salonikuose buvo sugadintas daugiau nei 180 „Ryanair“ keleivių, kai jie buvo nuskraidinti į Rumuniją, o ne Graikiją. Tuo kelionės nesklandumai dar net nesibaigė, rašo „Independent“.

„Ryanair“ lėktuvas iš Londono Stanstedo oro uosto į populiarų Graikijos miestą Salonikus penktadienį pakilo beveik valanda vėliau nei planuota. Nepaisant to, „Boeing 737-800“ su 189 keleiviais Graikijoje turėjo nusileisti tik maždaug pusvalandžiu vėliau nei pagal grafiką.

Tie, kas skraido į Salonikus, tikriausiai žino, kad šiose vietose dažnai užklumpa rūkas. Penktadienį matomumas buvo toks prastas, kad lėktuvas negalėjo nutūpti planuotame oro uoste. „Ryanair“ dar skraido ir į netoliese esančius oro uostus – Dubrovniką, Korfu, Zadarą, Sofiją. Visi jie yra nuo Salonikų nutolę mažiau nei 250 km. Tačiau lėktuvas pasuko kitur – į Rumuniją.

„Ryanair“ aiškina, kad kitas oro uostas pasirinktas ne šiaip sau. Timisoaros oro uoste Rumunijoje yra „Ryanair“ bazė, tad naują lėktuvą ir įgulą skrydžiui paruošti būtų lengviau ir greičiau. To dažnai prireikia nukreipus orlaivį į kitą oro uostą.

Pažymima, kad lėktuvo nukreipimas į bazę, nors ji ir toliau nei artimiausias kitas oro uostas, nėra negirdėta praktika. Tačiau keleiviai buvo šokiruoti to, kaip su jais buvo pasielgta Rumunijoje. Tuo susidomėjo ir Europos bei pasaulio žiniasklaida.

Nors įgula argumentavo tuo, kad Rumunijoje yra „Ryanair“ bazė, ten kito lėktuvo, kuris galėtų keleivius nuskraidinti į tikslą, nebuvo iki ryto. Oro uoste atsidūrę keleiviai socialiniuose tinkluose rašė, kad jų nepasitiko nė vienas „Ryanair“ atstovas, ir nebuvo galima jo rasti.

Keleiviams buvo duotos dvi alternatyvos – 18 valandų trukmės kelionė autobusu iki Salonikų; arba nakvynė oro uoste ir skrydis ryte.

Skelbiama, kad maždaug pusė pasirinko verčiau laukti ryto, bet tuomet vienas keleivis piktinosi „Twitter“, kad jiems oro uosto darbuotojai neleido nakties leisti terminale.

Kai keleiviai kreipėsi į Graikijos žiniasklaidą, Graikijos valdžia pasiuntė „Aegean Airlines“ lėktuvą į Rumuniją, kad šis žmones atskraidintų į Salonikus. Galiausiai jie tikslą pasiekė – beveik para vėliau nei planavo.

„Ryanair“ Graikijos žiniasklaidai komentavo, kad apgailestauja dėl kelionės nesklandumų, tačiau aplinkybės nuo jų nepriklausė. Kadangi skrydis buvo nukreiptas dėl blogo oro, keleiviams kompensacija nepriklauso. Pagal „Ryanair“ taisykles, kelionė autobusu iki tikslo yra tinkama alternatyva skrydžiui:

Jei dėl priežasčių, kurių negalime valdyti, negalime Jūsų nuskraidinti į Jūsų atvykimo oro uostą ir skrydis nukreipiamas į kitą oro uostą, tada (jei lėktuvas netęsia skrydžio į pradinį atvykimo punktą) bus laikoma, kad vežimas oru atliktas, kai lėktuvas atvykstą į tą kitą oro uostą. Tačiau tokiu atveju, mes parūpinsime arba paskirsime alternatyvią transportavimo priemonę, kuri yra arba mūsų valdoma, arba kitą transportavimo priemonę, kurią mes paskirsime Jus be papildomos kainos vežti į pradinį atvykimo punktą, kuris numatytas Jūsų patvirtinimo / maršruto dokumente.“

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: