„Ryanair“ keleiviams iš JK kompensacijas išmokėjo negaliojančiais čekiais 

Keleiviams pagal Europos Sąjungos reglamentą už tai priklauso kompensacijos – 250 Eur už skrydžius iki 1,5 tūkst. km, 400 Eur – už ilgesnius.

Verslininkas Gordonas Fongas gavo 400 Eur kompensaciją po to, kai jo lėktuvas iš Ispanijos buvo nukreiptas į kitą oro uostą. 150 mylių iki namų jis turėjo vykti taksi.

„Tačiau kai gavau čekį, ant jo nebuvo parašo, – teigė jis BBC. – Atsiprašiau iš darbo, kad nuvykčiau į banką, bet man buvo pasakyta, kad negaliu čekiu pasinaudoti.“

BBC kalbėjo su dar 10 žmonių, kurie teigė taip pat sulaukę netinkamos kompensacijos iš „Ryanair“.

Karen Joyce sakė pinigų iš „Ryanair“ laukusi 11 mėnesių po to, kai jos rugsėjo skrydis buvo atšauktas. Dalį kompensacijos avialinijos išmokėjo, tačiau kai moteris norėjo išgryninti antrąjį čekį, bankas jį jai grąžino – kartu su 20 eurų mokesčiu.

Abu pašnekovai skundėsi, kad net ir susidūrę su tokiomis problemomis negalėjo operatyviai jų išspręsti.

„Ryanair“ pareiškime teigė, kad liepos mėnesį dėl administracinės klaidos labai maža dalis čekių buvo išsiųsti be reikalingo parašo. Avialinijų teigimu, keleiviams išsiųsti nauji čekiai kartu su paaiškinimu ir atsiprašymu.

Anglija.lt

2018-08-23 / 08:25

Keleiviams pagal Europos Sąjungos reglamentą už tai priklauso kompensacijos – 250 Eur už skrydžius iki 1,5 tūkst. km, 400 Eur – už ilgesnius.

Verslininkas Gordonas Fongas gavo 400 Eur kompensaciją po to, kai jo lėktuvas iš Ispanijos buvo nukreiptas į kitą oro uostą. 150 mylių iki namų jis turėjo vykti taksi.

„Tačiau kai gavau čekį, ant jo nebuvo parašo, – teigė jis BBC. – Atsiprašiau iš darbo, kad nuvykčiau į banką, bet man buvo pasakyta, kad negaliu čekiu pasinaudoti.“

BBC kalbėjo su dar 10 žmonių, kurie teigė taip pat sulaukę netinkamos kompensacijos iš „Ryanair“.

Karen Joyce sakė pinigų iš „Ryanair“ laukusi 11 mėnesių po to, kai jos rugsėjo skrydis buvo atšauktas. Dalį kompensacijos avialinijos išmokėjo, tačiau kai moteris norėjo išgryninti antrąjį čekį, bankas jį jai grąžino – kartu su 20 eurų mokesčiu.

Abu pašnekovai skundėsi, kad net ir susidūrę su tokiomis problemomis negalėjo operatyviai jų išspręsti.

„Ryanair“ pareiškime teigė, kad liepos mėnesį dėl administracinės klaidos labai maža dalis čekių buvo išsiųsti be reikalingo parašo. Avialinijų teigimu, keleiviams išsiųsti nauji čekiai kartu su paaiškinimu ir atsiprašymu.

 (Komentarų: 0)