Pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ iki kitų metų kovo planuoja išspręsti keleiviams didžiausių nepatogumų kėlusias problemas ir sumažinti kai kurių paslaugų kainas.
Nuo gruodžio 1 d. keleiviai galės į lėktuvą atsinešti antrą rankinę, ne didesnę kaip 35 x 20 x 20 cm.
Gauti naują įlaipinimo į lėktuvą taloną keleivis galės sumokėjęs 15 EUR (51,7 Lt) arba 15 GBP (60,7 Lt). Anksčiau už pamestą įlaipinimo taloną bauda buvo didesnė – 70 EUR (241,7 Lt) arba 70 GBP (283,6 Lt).
Nuo sausio 5 d. bagažo mokestis sudarys 30 EUR (103,6 Lt) arba 30 GBP (121,6 Lt) ir bus perpus mažesnis negu iki šiol.
„Ryanair“ iš Vilniaus skraidina į Barseloną, Brėmeną, Briuselio Šarlerua oro uostą, Korką, Dubliną, Diuseldorfą, Liverpulį, Londono Stanstedo oro uostą, Milano Bergamo, Oslo Rygge, Paryžiaus Bovė, Romos Čiampino oro uostus.
Iš Kauno žiemą keleiviams siūlomos 8 kryptys: Bristolis, Kaljaris, Dublinas, Frankfurtas, Londono Lutonas, Londono Stanstedas, Oslo Rygge ir Pafosas.
Airijos skrydžių bendrovei „Ryanair“ keleivių apklausos padėjo išsiaiškinti, kas klientams kelia daugiausia nepatogumų. Bendrovės klientų aptarnavimo skyrius parengė paslaugų gerinimo programą, kurią planuojama įgyvendinti per artimiausius šešis mėnesius.
Nuo lapkričio 1 d. „Ryanair“ interneto svetainėje nebebus naudojama „Recaptcha“ apsauga, kuri buvo taikoma naujiems vartotojams įsigyjant bilietus internetu.
Tiesiogiai iš „Ryanair“ bilietus įsigyjantys klientai turės galimybę per artimiausias 24 val. tikslinti skrydžio informaciją. Taisyti keleivio vardo, maršruto ir kitos informacijos ir toliau negalės kelionių agentūros.
Dar viena naujovė – skrydžiai naktį, kurių metų keleiviai nebus varginami reklaminiais pranešimais, orlaivyje bus prigesintos šviesos.
Komentarai
skrisdamas raynair sutaupai keleta euru, bet patiri visa mase nepatogumu. Didziosiose shalyse, jie net neskrenda ish normaliu oro uostu; turi moketi uz shatelbus ir trenktis 100km iki oro uosto; ir visur paskui save tampytis bagaza. vis gi svajoju apie ta diena, kai galesiu grizti prie normaliu avio liniju.
tai kad lietuvi ir uz dyka skraidink,vistiek ras prie ko prisikabinti...
Na taip jau , kada gi lietuviai buvo patenkinti , kaip sakoma [blogam sokejiu ir kiausiai ] trugdo cha , cha
Prasides dabar didziausiu tasiu tempimas i lektuvu salonus. Su visokiom rukytom mesom, lasiniais ir pan. slamstu, kuris paprastai mikriukais tempiamas buna. Lietuviai gi kaip cigonai, jeigu kazkur skrenda, tai susideda visko tiek, kad i Marsa be baimes galetu skrist, tik tas isgyvenimo rinkinukas dazniausiai erdvelaivio dydi virsytu.
Jo, ir as skridau si rugseji su Ryanair, tai irgi reikejo savo lagamina laikyt po sedyne, t.y. po kojomis, ir visa kelione sulenkus kojas skristi....
su ryanairu kazkas baisaus,nesuprantu kaip tai imanoma,bet man skrendant lapkricio 1 i kauna i airijos,teko tase jau detis po kojomis,nes nebuvo vietos pasideti i virsu...tai kaip cia suprasti tai nezinau
Koki jus visi naivus, tik dziaugtumetes, viskas musu naudai keleiviu padaryta, o skundziates del tokio dalyko kaiplagaminai ant tako. Rinkites ne pigius skridzius ir kitas klases skrydziu manau busit patenkinti.
kai skridau rugsejo men,tai jau laikem po kojom kuprines. Rapolas- nenorek visko uz dyka :) cia tikra pigi kompanija,paziurek kitas,jos zymiai brangesnes.
Nesidžiaukit čia per daug, aš asmeniškai tai nekenčiu skristi su jais, bet skrendu nes man patogiausia į Kauną, bet Ryanair mano akys vitiek išlieka godi kompanija kurios kainos neatitinka serviso, ir tikrai ju nepavadinsi pigiais.
sulaukem,daba puse lektuvo keleiviu savo bagazus lays po kojomis arba ant tako,ot tai gera najiena
pagaliau sulaukem!