„Ryanair“ ruošiasi karantino pabaigai: laukia kainų karas  

„Ryanair“ ruošiasi skrydžio bilietų kainų karui, kurį ketina laimėti, kai tik bus panaikinti dėl koronaviruso grėsmės įvesti kelionių apribojimai ir keleiviai vėl ims plūsti į turistinius taškus, trečiadienį „Reuters“ pareiškė įmonės vadovas Michaelas O’Leary.

M. O’Leary atmetė prognozes apie lėtą atsigavimą ir išprognozavo greitą oro eismo atnaujinimą. Jo manymu, didžiausia problema bus „masinis kainų dempingas“, kurį bus sunku atlaikyti tradicinėms oro linijų bendrovėms, siekiančioms paramos.

Tokia „Ryanair“ vadovo išsakyta perspektyva nesutampa su kitų oro linijų bendrovių, tokių kaip „Lufthansa“ (LHAG.DE) ir analitikų nuomone – jie mano, kad oro transportas 2019-ųjų metų lygį pasieks tik apie 2023-2024 metus. Lėktuvų gamintojai ir Tarptautinė oro transporto asociacija (IATA) taip pat įspėjo apie lėtą atsigavimą po pandemijos.

M. O’Leary taip pat išreiškė pasipiktinimą dėl kelių milijardų eurų pagalbos paketų, kurių siekia „Lufthansa“ ir „Air France-KLM“ (AIRF.PA), ir pasakė, kad „Ryanair“ teikia apeliacinį skundą dėl ES patvirtintų Prancūzijos mokesčių lengvatų, kurios neapima oro linijų, registruotų kitose Europos valstybėse. „Air France-KLM“ atstovė šiuos žodžius komentuoti atsisakė.

Pasak M. O’Leary, „Ryanair“ mano, kad skrydžiai Europoje nevyks, kol birželį nebus paskelbtas ribotas jų atnaujinimas. Po to skrydžiai Europos viduje bus skatinami siūlant dideles nuolaidas paskutinės minutės kelionėms liepą-rugpjūtį.

„Daugybė žmonių šiaurės Europoje užsidarę savo butuose, – sako jis. – Kai tik bus pakankamai saugu, visi jie norės ištrūkti atostogų, kol vaikams nereikia grįžti į mokyklą.“

„Ryanair“ palaiko priemones, įvestas siekiant sustabdyti

koronaviruso plitimą, tokias kaip kaukės ir temperatūros matavimas keleiviams ir įgulos nariams, tačiau nepritaria reikalavimui skraidinti lėktuvus, kurių vienas trečdalis tuščias.

Visai neužilgo keleivių skaičius bus toks, kaip anksčiau, tačiau bilietų kainos pigesnės, prognozuoja M. O’Leary.

„Vos tik bus atšaukti kelionių draudimai, mes imsime pardavinėti bilietus su nuolaida, kaip ir kitos oro linijų bendrovės.“

Tačiau, pridūrė jis, dėl mažų kainų modelio ir tvirto balanso „Ryanair“ yra geriau pasiruošusi atsigavimui mažinant bilietų kainas. Jis pridūrė, kad kainos greičiausiai nekils iki kitų metų.

„Ryanair“ ruošiasi skrydžio bilietų kainų karui, kurį ketina laimėti, kai tik bus panaikinti dėl koronaviruso grėsmės įvesti kelionių apribojimai ir keleiviai vėl ims plūsti į turistinius taškus, trečiadienį „Reuters“ pareiškė įmonės vadovas Michaelas O’Leary.

M. O’Leary atmetė prognozes apie lėtą atsigavimą ir išprognozavo greitą oro eismo atnaujinimą. Jo manymu, didžiausia problema bus „masinis kainų dempingas“, kurį bus sunku atlaikyti tradicinėms oro linijų bendrovėms, siekiančioms paramos.

Tokia „Ryanair“ vadovo išsakyta perspektyva nesutampa su kitų oro linijų bendrovių, tokių kaip „Lufthansa“ (LHAG.DE) ir analitikų nuomone – jie mano, kad oro transportas 2019-ųjų metų lygį pasieks tik apie 2023-2024 metus. Lėktuvų gamintojai ir Tarptautinė oro transporto asociacija (IATA) taip pat įspėjo apie lėtą atsigavimą po pandemijos.

M. O’Leary taip pat išreiškė pasipiktinimą dėl kelių milijardų eurų pagalbos paketų, kurių siekia „Lufthansa“ ir „Air France-KLM“ (AIRF.PA), ir pasakė, kad „Ryanair“ teikia apeliacinį skundą dėl ES patvirtintų Prancūzijos mokesčių lengvatų, kurios neapima oro linijų, registruotų kitose Europos valstybėse. „Air France-KLM“ atstovė šiuos žodžius komentuoti atsisakė.

Pasak M. O’Leary, „Ryanair“ mano, kad skrydžiai Europoje nevyks, kol birželį nebus paskelbtas ribotas jų atnaujinimas. Po to skrydžiai Europos viduje bus skatinami siūlant dideles nuolaidas paskutinės minutės kelionėms liepą-rugpjūtį.

„Daugybė žmonių šiaurės Europoje užsidarę savo butuose, – sako jis. – Kai tik bus pakankamai saugu, visi jie norės ištrūkti atostogų, kol vaikams nereikia grįžti į mokyklą.“

„Ryanair“ palaiko priemones, įvestas siekiant sustabdyti

koronaviruso plitimą, tokias kaip kaukės ir temperatūros matavimas keleiviams ir įgulos nariams, tačiau nepritaria reikalavimui skraidinti lėktuvus, kurių vienas trečdalis tuščias.

Visai neužilgo keleivių skaičius bus toks, kaip anksčiau, tačiau bilietų kainos pigesnės, prognozuoja M. O’Leary.

„Vos tik bus atšaukti kelionių draudimai, mes imsime pardavinėti bilietus su nuolaida, kaip ir kitos oro linijų bendrovės.“

Tačiau, pridūrė jis, dėl mažų kainų modelio ir tvirto balanso „Ryanair“ yra geriau pasiruošusi atsigavimui mažinant bilietų kainas. Jis pridūrė, kad kainos greičiausiai nekils iki kitų metų.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai: