Šimtas JK kompanijų pereina prie nuolatinės keturių dienų darbo savaitės - Anglija.lt
 

Šimtas JK kompanijų pereina prie nuolatinės keturių dienų darbo savaitės 

Šimtas JK kompanijų pereina prie nuolatinės keturių dienų darbo savaitės
123RF nuotr.

Jungtinės Karalystės kampanija taip pat koordinuoja didžiausią pasaulyje bandomąją programą, kurioje dalyvauja daugiau kaip 3300 darbuotojų iš 70 įmonių ir labdaros organizacijų, dalyvaujančių radikaliame šešių mėnesių trukmės eksperimente.

Bandyme JK dalyvauja Cambridge'o ir Oxfordo universitetų, Bostono koledžo ir analitikų centro „Autonomy“ mokslininkai. Įmonėms ir pelno nesiekiančioms organizacijoms už dalyvavimą mokama iki £10 000, informuoja „The Daily Mail“.

Rugsėjį 88 proc. šių įmonių, dalyvavusių apklausoje įpusėjus keturių dienų darbo savaitės modelio bandymui, teigė, kad jų verslui tame bandymo etape sekėsi „gerai“. Apie 95 proc. apklaustų įmonių teigė, kad produktyvumas po įvedimo išliko toks pat arba padidėjo.

15 proc. apklaustųjų teigė, kad našumas labai išaugo, o likusieji nurodė, kad našumas nepasikeitė arba pagerėjo nežymiai.

Daugumą oficialiai keturių dienų darbo savaitę taikančių įmonių priklauso paslaugų sektoriui. Tai daugiausia technologijų, renginių organizavimo ar rinkodaros įmonėms. Tačiau kampanijos dalyviai teigė, kad prie jos prisijungė ir kai kurios gamybos ir statybos įmonės.

Šimtas JK kompanijų pereina prie nuolatinės keturių dienų darbo savaitės
123RF nuotr.

Jungtinės Karalystės kampanija taip pat koordinuoja didžiausią pasaulyje bandomąją programą, kurioje dalyvauja daugiau kaip 3300 darbuotojų iš 70 įmonių ir labdaros organizacijų, dalyvaujančių radikaliame šešių mėnesių trukmės eksperimente.

Bandyme JK dalyvauja Cambridge'o ir Oxfordo universitetų, Bostono koledžo ir analitikų centro „Autonomy“ mokslininkai. Įmonėms ir pelno nesiekiančioms organizacijoms už dalyvavimą mokama iki £10 000, informuoja „The Daily Mail“.

Rugsėjį 88 proc. šių įmonių, dalyvavusių apklausoje įpusėjus keturių dienų darbo savaitės modelio bandymui, teigė, kad jų verslui tame bandymo etape sekėsi „gerai“. Apie 95 proc. apklaustų įmonių teigė, kad produktyvumas po įvedimo išliko toks pat arba padidėjo.

15 proc. apklaustųjų teigė, kad našumas labai išaugo, o likusieji nurodė, kad našumas nepasikeitė arba pagerėjo nežymiai.

Daugumą oficialiai keturių dienų darbo savaitę taikančių įmonių priklauso paslaugų sektoriui. Tai daugiausia technologijų, renginių organizavimo ar rinkodaros įmonėms. Tačiau kampanijos dalyviai teigė, kad prie jos prisijungė ir kai kurios gamybos ir statybos įmonės.

 (Komentarų: 1)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: