„Streikų trečiadienis“ JK – protestuos pusė milijonų darbuotojų - Anglija.lt
 

„Streikų trečiadienis“ JK – protestuos pusė milijonų darbuotojų 

„Streikų trečiadienis“ JK – protestuos pusė milijonų darbuotojų
123RF nuotr.

Šiandien Didžiojoje Britanijoje yra tikra „streikų trečiadienis“: streikuoja pusė milijono darbuotojų, įkaitant mokytojus, traukinių mašinistus ir valstybės tarnautojus.

Jau skaičiuojama, kad šalies ekonomikai tai atsieis 200 mln. svarų sterlingų. Dėl mokytojų streikų teks uždaryti 23 tūkst. mokyklų. Daugiau kaip septyniems milijonams vaikų, kurių daugelio mokymasis jau ir taip buvo smarkiai sutrikęs pandemijos metu, šiandien teks praleisti pamokas, skelbia šalies spauda.

Prognozuojama, kad 85 proc. Anglijos ir Velso valstybinių mokyklų –iš viso iki 23 tūkst. mokymo įstaigų – užvers duris daliai arba visiems mokiniams, nes streikuojantys mokytojai neskirs jiems darbo.

Trečiadienį taip pat streikuoja 100 tūkst. valstybės tarnautojų, 70 tūkst. universitetų darbuotojų, tūkstančiai traukinių mašinistų ir pasienio tarnybų darbuotojų.

„Streikų trečiadienis“ JK – protestuos pusė milijonų darbuotojų
123RF nuotr.

Šiandien Didžiojoje Britanijoje yra tikra „streikų trečiadienis“: streikuoja pusė milijono darbuotojų, įkaitant mokytojus, traukinių mašinistus ir valstybės tarnautojus.

Jau skaičiuojama, kad šalies ekonomikai tai atsieis 200 mln. svarų sterlingų. Dėl mokytojų streikų teks uždaryti 23 tūkst. mokyklų. Daugiau kaip septyniems milijonams vaikų, kurių daugelio mokymasis jau ir taip buvo smarkiai sutrikęs pandemijos metu, šiandien teks praleisti pamokas, skelbia šalies spauda.

Prognozuojama, kad 85 proc. Anglijos ir Velso valstybinių mokyklų –iš viso iki 23 tūkst. mokymo įstaigų – užvers duris daliai arba visiems mokiniams, nes streikuojantys mokytojai neskirs jiems darbo.

Trečiadienį taip pat streikuoja 100 tūkst. valstybės tarnautojų, 70 tūkst. universitetų darbuotojų, tūkstančiai traukinių mašinistų ir pasienio tarnybų darbuotojų.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: