Sukčiai iš JK gyventojų išvilioja tūkstančius svarų - Anglija.lt
 

Sukčiai iš JK gyventojų išvilioja tūkstančius svarų 

Richardas De Vere'as, kibernetinio saugumo konsultacinės bendrovės „AntiSocial Engineer“ direktorius, sakė: „Mes net negalime apsimesti, kad galime tuo daugiau pasitikėti. Tai tikrai sena technologija, tačiau sukčiai tik pradeda suprasti, kokia ji galinga“.

18-metė Anushka Lahiri iš Birmingemo teigė praradusi 5 tūkst. svarų ir sakė „Telegraph“: „Ponia telefonu buvo labai miela ir pasakė man, kad kažkas naudojasi mano paskyra. Ji privertė mane pervesti kiekvieną turimą centą į „saugią sąskaitą“ savo vardu, kuri, žinau, retrospektyviai buvo nepaprastai kvaila, bet tuo metu, kai supratau, jau buvo per vėlu “.

Ji sakė: „Bankas teigė, kad nėra banko pervedimų draudimo ir jie niekaip negalėjo man grąžinti likusių 3 860 svarų. Aš apsipyliau ašaromis “.

Tai įvyko po to, kai „Royal Mail“ atstovais apsimetę sukčiai iš Birmingem’e gyvenančio absolvento išviliojo gyvenimo santaupas.

Atstovas spaudai sakė: „ Royal Mail “el. paštu ir SMS pranešimus klientams siųs tik tais atvejais, kai siuntėjas to paprašo naudodamas mūsų stebimus produktus, kurie siūlo šią paslaugą”.

„Vienintelis laikas, kai mes paprašysime klientų sumokėti el. paštu arba SMS, yra atvejai, kai reikia sumokėti muito mokestį. Tokiais atvejais mes taip pat paliksime pilką kortelę, kurioje klientams bus pranešta, kad reikia sumokėti mokestį, kad galėtume išsiųsti prekę. Tai būtų taikoma tarptautiniam muito mokesčiui arba priemokai už per mažai sumokėtą prekę. Ši kortelė gali būti pristatyta vėliau nei el. laiškas ar SMS. “

Richardas De Vere'as, kibernetinio saugumo konsultacinės bendrovės „AntiSocial Engineer“ direktorius, sakė: „Mes net negalime apsimesti, kad galime tuo daugiau pasitikėti. Tai tikrai sena technologija, tačiau sukčiai tik pradeda suprasti, kokia ji galinga“.

18-metė Anushka Lahiri iš Birmingemo teigė praradusi 5 tūkst. svarų ir sakė „Telegraph“: „Ponia telefonu buvo labai miela ir pasakė man, kad kažkas naudojasi mano paskyra. Ji privertė mane pervesti kiekvieną turimą centą į „saugią sąskaitą“ savo vardu, kuri, žinau, retrospektyviai buvo nepaprastai kvaila, bet tuo metu, kai supratau, jau buvo per vėlu “.

Ji sakė: „Bankas teigė, kad nėra banko pervedimų draudimo ir jie niekaip negalėjo man grąžinti likusių 3 860 svarų. Aš apsipyliau ašaromis “.

Tai įvyko po to, kai „Royal Mail“ atstovais apsimetę sukčiai iš Birmingem’e gyvenančio absolvento išviliojo gyvenimo santaupas.

Atstovas spaudai sakė: „ Royal Mail “el. paštu ir SMS pranešimus klientams siųs tik tais atvejais, kai siuntėjas to paprašo naudodamas mūsų stebimus produktus, kurie siūlo šią paslaugą”.

„Vienintelis laikas, kai mes paprašysime klientų sumokėti el. paštu arba SMS, yra atvejai, kai reikia sumokėti muito mokestį. Tokiais atvejais mes taip pat paliksime pilką kortelę, kurioje klientams bus pranešta, kad reikia sumokėti mokestį, kad galėtume išsiųsti prekę. Tai būtų taikoma tarptautiniam muito mokesčiui arba priemokai už per mažai sumokėtą prekę. Ši kortelė gali būti pristatyta vėliau nei el. laiškas ar SMS. “

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: