Banko išplatintame pranešime teigiama, kad pastarosiomis dienomis „Swedbank“ klientus pasiekia klaidinantys pranešimai, kuriuose abejojama banko veiklos tęstinumu. Šie pranešimai platinami socialiniuose tinkluose, taip pat siunčiami sms žinutėmis, el. paštu ar telefonu.
"Swedbank" perspėja klientus, jog tai yra klaidinanti informacija, neturinti jokio loginio paaiškinimo ir ragina ją ignoruoti. Bankas ketina kreiptis dėl klaidingos informacijos skleidimo į teisėsaugos institucijas.
Minėti pranešimai parašyti su daugybe gramatinių klaidų, pateikiama klaidinga informacija apie kitus bankus. Neatmestina prielaida, jog šios informacijos platinimu siekiama suklaidinti banko klientus. Šia situacija gali pasinaudoti ir sukčiai, siekiantys išvilioti asmeninius klientų duomenis bei užvaldyti gyventojų lėšas.
"Swedbank“ atstovas spaudai Saulius Abraškevičius teigia, kad užklausų iš klientų bankas dėl gandų pavidalų paskleistos informacijos sulaukdavo jau ir anksčiau, pastarosiomis dienomis, tačiau trečiadienį pastebėtas klientų susidomėjimo pikas, todėl bankas nusprendė įspėti savo klientus dėl sklindančių gandų.
Lietuvos banko Komunikacijos departamento direktorius Giedrius Simonavičius sakė, kad bankų sistema veikia stabiliai ir patikimai. „Tiek „Swedbank“, tiek kiti bankai Lietuvoje vykdo visus Lietuvos banko nustatytus riziką ribojančius reikalavimus, veikia stabiliai, dirba patikimai. Skleidžiamos žinios yra visiškai nepagrįstos, neatitinkančios tikrovės“, - tvirtino jis.
Komentarai