Šiuo metu tai tik vienos parduotuvės bandomasis laikotarpis, tačiau nekantriai laukiame, kaip reaguos mūsų klientai“. Tačiau „Tesco“ nėra vienintelis prekybos centras JK, kuriame eksperimentuojama su panašiomis technologijomis.
Mažmeninės prekybos analitikų grupės „Retail Economics“ generalinis direktorius Richardas Limas sakė, kad „Tesco“ žingsnis „atspindi plačiosios pramonės kryptį“. Dabar „Amazon Fresh“ turi tris „tiesiog išeik“ parduotuves Londone, iš pradžių šią technologiją pradėjusi diegti 2018 m. JAV Sietlo mieste.
„Vienas iš svarbiausių„ Tesco “elementų taip pat yra duomenų gavimas ir bandymas kiek įmanoma padidinti pasiūlymų kiekį savo klientams“, - pridūrė R. Limas. Įmonės „Clubcard“ programoje jau yra 6,6 mln. vartotojų, todėl mažmenininkas „gerokai lenkia kreivę“, kai reikia naudoti informaciją apie tai, ką klientas perka ar kaip perka, kad suasmenintų savo patirtį, sako L. Lim.
Komentarai