„Tesco“ keičia savo „Clubcard“ lojalumo sistemą - Anglija.lt
 

„Tesco“ keičia savo „Clubcard“ lojalumo sistemą 

Viena moteris tviteryje parašė, kad būtent dėl „Clubcard“ programos „apsipirkinėjau pas jus, bet dabar, kai kainos kyla ir paskelbta apie taškų pokyčius, ieškosiu kitų vietų“.

„Prašau paaiškinti, kaip galima pateisinti „Clubcard“ taškų vertės sumažinimą nuo x3 iki x2, kai pirmasis variantas yra pagrindinė priežastis, dėl kurio dauguma žmonių, įskaitant mane, apskritai turi „Clubcard“ kortelę?“ – klausė kitas pirkėjas.

„Tesco“ atstovė Alessandra Bellini teigė, kad šis žingsnis „užtikrins, kad ir toliau galėsime jums pasiūlyti platų įdomų lojalumo priemonių spektrą kartu išlaikydami žemas produktų kainas“.

Ji taip pat sakė, kad bendrovė pratęsia „Clubcard“ sukauptų taškų galiojimo laikotarpį nuo šešių iki 12 mėnesių, kad pirkėjai galėtų panaudoti didesnės vertės taškus prieš įsigaliojant pakeitimams.

Verta paminėti, kad „Tesco“ yra ne vienintelis prekybos tinklas, keičiantis savo lojalumo programą.

Nuo gegužės mėnesio „Boot“ vaistinių tinklo „Advantage Card“ kortelių turėtojai už kiekvieną parduotuvėje išleistą svarą gaus 25 proc. mažiau, t. y. ne 4, o 3 pensus.

O lapkritį „Sainsbury's Bank“ 75  proc. sumažino „Nectar“ taškų, kuriuos klientai gali gauti, skaičių nuo dviejų taškų už kiekvieną išleistą 1 svarą sterlingų iki vieno taško už 2 svarus sterlingų.

Viena moteris tviteryje parašė, kad būtent dėl „Clubcard“ programos „apsipirkinėjau pas jus, bet dabar, kai kainos kyla ir paskelbta apie taškų pokyčius, ieškosiu kitų vietų“.

„Prašau paaiškinti, kaip galima pateisinti „Clubcard“ taškų vertės sumažinimą nuo x3 iki x2, kai pirmasis variantas yra pagrindinė priežastis, dėl kurio dauguma žmonių, įskaitant mane, apskritai turi „Clubcard“ kortelę?“ – klausė kitas pirkėjas.

„Tesco“ atstovė Alessandra Bellini teigė, kad šis žingsnis „užtikrins, kad ir toliau galėsime jums pasiūlyti platų įdomų lojalumo priemonių spektrą kartu išlaikydami žemas produktų kainas“.

Ji taip pat sakė, kad bendrovė pratęsia „Clubcard“ sukauptų taškų galiojimo laikotarpį nuo šešių iki 12 mėnesių, kad pirkėjai galėtų panaudoti didesnės vertės taškus prieš įsigaliojant pakeitimams.

Verta paminėti, kad „Tesco“ yra ne vienintelis prekybos tinklas, keičiantis savo lojalumo programą.

Nuo gegužės mėnesio „Boot“ vaistinių tinklo „Advantage Card“ kortelių turėtojai už kiekvieną parduotuvėje išleistą svarą gaus 25 proc. mažiau, t. y. ne 4, o 3 pensus.

O lapkritį „Sainsbury's Bank“ 75  proc. sumažino „Nectar“ taškų, kuriuos klientai gali gauti, skaičių nuo dviejų taškų už kiekvieną išleistą 1 svarą sterlingų iki vieno taško už 2 svarus sterlingų.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: