„Tesco“ ragina žmones maisto pirkti vykti į parduotuves - Anglija.lt
 

„Tesco“ ragina žmones maisto pirkti vykti į parduotuves 

„Tesco“ ragina žmones maisto pirkti vykti į parduotuves
123RF nuotr.

Šalyje plintant koronavirusui, didžiausias Jungtinėje Karalystėje mažmeninės prekybos tinklas „Tesco“ pareiškė, kad didžiąją dalį maisto visgi gyventojams teks pirktis fizinėse parduotuvėse.

Prekybos milžinė pareiškė, kad negali patenkinti visos paklausos, nes vis daugiau žmonių lieka namuose, nors bendrovė savo internetinės prekybos pajėgumus padidino daugiau nei 20 proc.

Anot „Tesco“ pirmosiomis viruso plitimo savaitėmis buvo fiksuojamas „didžiulis paniškas pirkimas“ ir pardavimai išaugo beveik trečdaliu. Tačiau dabar, anot bendrovės, maisto asortimentas „grįžo į normalią padėtį“.

„Nuo 85 iki 90 proc. viso maisto teks pirkti parduotuvėje ir čia buvo įgyvendinti rimti parduotuvių aplinkos pakeitimai, kad būtų užtikrintas darbuotojų ir pirkėjų saugumas“, – pareiškė „Tesco“ vadovas Dave'as Lewisas.

Jo teigimu, anksčiau fiksuoto masiško pirkimo metu „Tesco“:

  • pardavė 3,1 mln. indelius skysto muilo, o tai yra 363 proc. prieaugis.
  • 6 mln. skardinių pupelių – dvigubai daugiau nei įprastai.
  • 3,3 mln. skardinių pomidorų – 115 proc. daugiau nei įprastą savaitę.
  • 3,6 mln. ritinėlių tualetinio popieriaus – 76 proc. daugiau.

Tačiau drabužių pardavimai, priešingai, krito 70 proc.

Pristatydama prekes į namus „Tesco“ pirmenybę teikia „pažeidžiamiausiems visuomenės nariams“. Paprastai „Tesco“ turi 660 tūkst. prekių pristatymo į namus laikų, tačiau dabar jų yra apie 805 tūkst.

Bendrovės vadovas praėjusį penktadienį sakė, kad vyriausybė pateikė „Tesco“ sąrašą 110 tūkst. žmonių, kurie yra laikomi pažeidžiamais.

„Tesco“ taip pat pranešė, kad šiuo metu iš maždaug 320 tūkst. tinklo darbuotojų nedirba maždaug 50 tūkst.

„Tesco“ ragina žmones maisto pirkti vykti į parduotuves
123RF nuotr.

Šalyje plintant koronavirusui, didžiausias Jungtinėje Karalystėje mažmeninės prekybos tinklas „Tesco“ pareiškė, kad didžiąją dalį maisto visgi gyventojams teks pirktis fizinėse parduotuvėse.

Prekybos milžinė pareiškė, kad negali patenkinti visos paklausos, nes vis daugiau žmonių lieka namuose, nors bendrovė savo internetinės prekybos pajėgumus padidino daugiau nei 20 proc.

Anot „Tesco“ pirmosiomis viruso plitimo savaitėmis buvo fiksuojamas „didžiulis paniškas pirkimas“ ir pardavimai išaugo beveik trečdaliu. Tačiau dabar, anot bendrovės, maisto asortimentas „grįžo į normalią padėtį“.

„Nuo 85 iki 90 proc. viso maisto teks pirkti parduotuvėje ir čia buvo įgyvendinti rimti parduotuvių aplinkos pakeitimai, kad būtų užtikrintas darbuotojų ir pirkėjų saugumas“, – pareiškė „Tesco“ vadovas Dave'as Lewisas.

Jo teigimu, anksčiau fiksuoto masiško pirkimo metu „Tesco“:

  • pardavė 3,1 mln. indelius skysto muilo, o tai yra 363 proc. prieaugis.
  • 6 mln. skardinių pupelių – dvigubai daugiau nei įprastai.
  • 3,3 mln. skardinių pomidorų – 115 proc. daugiau nei įprastą savaitę.
  • 3,6 mln. ritinėlių tualetinio popieriaus – 76 proc. daugiau.

Tačiau drabužių pardavimai, priešingai, krito 70 proc.

Pristatydama prekes į namus „Tesco“ pirmenybę teikia „pažeidžiamiausiems visuomenės nariams“. Paprastai „Tesco“ turi 660 tūkst. prekių pristatymo į namus laikų, tačiau dabar jų yra apie 805 tūkst.

Bendrovės vadovas praėjusį penktadienį sakė, kad vyriausybė pateikė „Tesco“ sąrašą 110 tūkst. žmonių, kurie yra laikomi pažeidžiamais.

„Tesco“ taip pat pranešė, kad šiuo metu iš maždaug 320 tūkst. tinklo darbuotojų nedirba maždaug 50 tūkst.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: