„Tesco“ skenuos savo degalinių klientus - Anglija.lt
 

„Tesco“ skenuos savo degalinių klientus 

Didžiosios Britanijos mažmeninės prekybos tinklui „Tesco“ priklausančiose degalinėse bus įrengti skeneriai, kurie nustatys degalus besipilančio kliento amžių ir lytį ir rodys tokio amžiaus ir lyties asmenims skirtą reklamą, skelbia naujienų kanalas „Sky News“.

„OptimEyes“ skeneriai bus įrengti visose 450-yje degalinių. Jie skenuos kliento akis ir nustatys jo amžių ir lytį, o vėliau rodys atitinkamą reklamą. Reklama taip pat priklausys ir nuo dienos laiko bei datos.

Toks kompanijos sprendimas jau sukėlė nerimą kovotojams už žmonių privatumą. „Skenuoti klientus be jų žinios ar sutikimo yra labai rimtas privatumo klausimas“, – sakė „Big Brother Watch“ atstovas Nick'as Pickles'as. Jo teigimu, kompanijos privalo klientus informuoti, kad jie yra skenuojami.

„Tesco“ ramina, kad nebus skenuojamos žmonių akių rainelės ar bus naudojama veido atpažinimo sistema. Skeneriai esą tiesiog „atspės“, ar klientas yra vyras ar moteris, ir priskirs juos vienai iš trijų amžiaus grupių. Kompanija neketina rinkti ir saugoti nuskenuotų vaizdų ar kokių kitų duomenų.

Didžiosios Britanijos mažmeninės prekybos tinklui „Tesco“ priklausančiose degalinėse bus įrengti skeneriai, kurie nustatys degalus besipilančio kliento amžių ir lytį ir rodys tokio amžiaus ir lyties asmenims skirtą reklamą, skelbia naujienų kanalas „Sky News“.

„OptimEyes“ skeneriai bus įrengti visose 450-yje degalinių. Jie skenuos kliento akis ir nustatys jo amžių ir lytį, o vėliau rodys atitinkamą reklamą. Reklama taip pat priklausys ir nuo dienos laiko bei datos.

Toks kompanijos sprendimas jau sukėlė nerimą kovotojams už žmonių privatumą. „Skenuoti klientus be jų žinios ar sutikimo yra labai rimtas privatumo klausimas“, – sakė „Big Brother Watch“ atstovas Nick'as Pickles'as. Jo teigimu, kompanijos privalo klientus informuoti, kad jie yra skenuojami.

„Tesco“ ramina, kad nebus skenuojamos žmonių akių rainelės ar bus naudojama veido atpažinimo sistema. Skeneriai esą tiesiog „atspės“, ar klientas yra vyras ar moteris, ir priskirs juos vienai iš trijų amžiaus grupių. Kompanija neketina rinkti ir saugoti nuskenuotų vaizdų ar kokių kitų duomenų.

 (Komentarų: 1)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: