Tirs JK prekybos tinklų fiktyvių nuolaidų politiką - Anglija.lt
 

Tirs JK prekybos tinklų fiktyvių nuolaidų politiką 

Didžiosios Britanijos mažmeninių prekybos tinklų laukia rimtas tyrimas dėl to, kad jų fiktyvios nuolaidos, klaidinančios etiketės ir slaptas kainų kėlimas šalies vartotojams kainuoja šimtus milijonų svarų sterlingų.

Kaip skelbia šalies spauda, vartotojų teisių tarnyba „Which?“ pasinaudojo savo teisine galia pateikti „super-skundą“ dėl didžiųjų prekybos tinklų, kaip „Tesco“, „Asda“, „Sainsbury’s“ ir „Morrisons“, kainų taktikos.

Šis žingsnis leis Konkurencijos ir rinkų tarnybai pradėti tyrimą, po kurio gali būti parengtos atitinkamos įstatymų pataisos dėl kainų nustatymo. Be to, prekybos tinklams gali būti skirtos didžiulės baudos už pirkėjų apgaudinėjimą.

„Mes ne kartą esame nustatę klaidinančių ir painių kainų taktikų, kuomet pavyzdžiui, siūloma pirkti daugiau prekių, nes taip esą labiau apsimoka, nors taip nėra. Taip pat dėl sumažėjusių prekių pakuočių ar klaidinančių pasiūlymų su neva didžiule nuolaida, – teigia „Which?“. – Daugelis prekybininkų sukuria iliuziją, kad žmogus sutaupo, ir manipuliuoja pirkėjais, kad šie pasirinktų prekių, kurių šiaip nepirktų, jeigu žinotų visus faktus.“

Tarnybos teigimu, maždaug 40 proc. maisto produktų Britanijoje yra parduodama su kokia nors nuolaida. Tai rodo, kad žmonės yra viliojami galimybe sutaupyti. Tačiau „Which?“ teigia, kad labai dažnai žmonės nesigilina, ar akcija yra reali, todėl žmonės potencialiai praranda šimtus milijonų svarų.

„Bendras visų šių kainų nustatymo taktikų poveikis reiškia, kad žmogui beveik neįmanoma sužinoti, ar jis iš tiesų nusipirko prekę pigiau. Labai dažnai taip yra todėl, kad kainos labai dažnai keičiamos, o žmogus skuba apsipirkti ir dažnai perka daug santykinai mažos vertės prekių, – sakė „Which?“ vadovas Richardas Lloydas. – Mes pasakėme „gana“ ir pasinaudojome vienu iš galingiausių savo teisinių ginklų, kad apgintume vartotojus.“

Didžiosios Britanijos mažmeninių prekybos tinklų laukia rimtas tyrimas dėl to, kad jų fiktyvios nuolaidos, klaidinančios etiketės ir slaptas kainų kėlimas šalies vartotojams kainuoja šimtus milijonų svarų sterlingų.

Kaip skelbia šalies spauda, vartotojų teisių tarnyba „Which?“ pasinaudojo savo teisine galia pateikti „super-skundą“ dėl didžiųjų prekybos tinklų, kaip „Tesco“, „Asda“, „Sainsbury’s“ ir „Morrisons“, kainų taktikos.

Šis žingsnis leis Konkurencijos ir rinkų tarnybai pradėti tyrimą, po kurio gali būti parengtos atitinkamos įstatymų pataisos dėl kainų nustatymo. Be to, prekybos tinklams gali būti skirtos didžiulės baudos už pirkėjų apgaudinėjimą.

„Mes ne kartą esame nustatę klaidinančių ir painių kainų taktikų, kuomet pavyzdžiui, siūloma pirkti daugiau prekių, nes taip esą labiau apsimoka, nors taip nėra. Taip pat dėl sumažėjusių prekių pakuočių ar klaidinančių pasiūlymų su neva didžiule nuolaida, – teigia „Which?“. – Daugelis prekybininkų sukuria iliuziją, kad žmogus sutaupo, ir manipuliuoja pirkėjais, kad šie pasirinktų prekių, kurių šiaip nepirktų, jeigu žinotų visus faktus.“

Tarnybos teigimu, maždaug 40 proc. maisto produktų Britanijoje yra parduodama su kokia nors nuolaida. Tai rodo, kad žmonės yra viliojami galimybe sutaupyti. Tačiau „Which?“ teigia, kad labai dažnai žmonės nesigilina, ar akcija yra reali, todėl žmonės potencialiai praranda šimtus milijonų svarų.

„Bendras visų šių kainų nustatymo taktikų poveikis reiškia, kad žmogui beveik neįmanoma sužinoti, ar jis iš tiesų nusipirko prekę pigiau. Labai dažnai taip yra todėl, kad kainos labai dažnai keičiamos, o žmogus skuba apsipirkti ir dažnai perka daug santykinai mažos vertės prekių, – sakė „Which?“ vadovas Richardas Lloydas. – Mes pasakėme „gana“ ir pasinaudojome vienu iš galingiausių savo teisinių ginklų, kad apgintume vartotojus.“

 (Komentarų: 1)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: