Tyrimas atskleidė, kad „TikTok“ skatina vaikus žiūrėti pornografiją - Anglija.lt
 

Tyrimas atskleidė, kad „TikTok“ skatina vaikus žiūrėti pornografiją 

„TikTok“ skatina 13 metų vaikus žiūrėti vaizdo įrašus, kuriuose vaizduojami lytiniai aktai, narkotikai ir alkoholis, atskleidė tyrimas.

Socialinės žiniasklaidos platforma nustato algoritmą, kokius vaizdo įrašus matys vartotojai, atsižvelgdami į tai, ką jie žiūrėjo anksčiau. Tai reiškia, kad vartotojai matys turinį, susijusį su jų ankstesnėmis paieškomis, dalykais, kuriuos jie žiūrėjo ilgiausiai ir dažniausiai žiūrimą temą.

Tačiau jaunesnių vartotojų algoritmas neapsaugo, nustatyta „The Wall Street Journal“ (WSJ) tyrime. Kai laikraščio sukurtas „13-metis vartotojas“ ieškojo „OnlyFans“, jis galėjo žiūrėti keletą vaizdo įrašų, įskaitant du, parduodančius pornografiją.

Tam pačiam paaugliui buvo parodyta seksualiai orientuotų klipų serija platformos „jums“ polapyje, kur turinys yra pritaikytas kiekvienam vartotojui. Savo tyrime WSJ sukūrė 31 „TikTok“ vartotojų profilį, kurių amžius buvo nuo 13 iki 15 metų, kad nustatytų, ar jaunesni žiūrovai gauna kitokį turinį nei vyresni „TikTok“ vartotojai.

„TikTok“ skatina 13 metų vaikus žiūrėti vaizdo įrašus, kuriuose vaizduojami lytiniai aktai, narkotikai ir alkoholis, atskleidė tyrimas.

Socialinės žiniasklaidos platforma nustato algoritmą, kokius vaizdo įrašus matys vartotojai, atsižvelgdami į tai, ką jie žiūrėjo anksčiau. Tai reiškia, kad vartotojai matys turinį, susijusį su jų ankstesnėmis paieškomis, dalykais, kuriuos jie žiūrėjo ilgiausiai ir dažniausiai žiūrimą temą.

Tačiau jaunesnių vartotojų algoritmas neapsaugo, nustatyta „The Wall Street Journal“ (WSJ) tyrime. Kai laikraščio sukurtas „13-metis vartotojas“ ieškojo „OnlyFans“, jis galėjo žiūrėti keletą vaizdo įrašų, įskaitant du, parduodančius pornografiją.

Tam pačiam paaugliui buvo parodyta seksualiai orientuotų klipų serija platformos „jums“ polapyje, kur turinys yra pritaikytas kiekvienam vartotojui. Savo tyrime WSJ sukūrė 31 „TikTok“ vartotojų profilį, kurių amžius buvo nuo 13 iki 15 metų, kad nustatytų, ar jaunesni žiūrovai gauna kitokį turinį nei vyresni „TikTok“ vartotojai.

 (Komentarų: 1)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: