Tyrimas atskleidė, ko JK gyventojai dažniausiai ieško „Google“ karantino metu 

Tyrimas atskleidė, ko JK gyventojai dažniausiai ieško „Google“ karantino metu
123RF nuotr.

Neseniai atliktas tyrimas atskleidė, kokios informacijos karantino metu Jungtinės Karalystės gyventojai labiausiai ieškojo „Google“ paieškos sistemoje.

Pasirodo, kad dažniausiai žmonės ieško informacijos apie „mankštą namuose“, „žuvies su skrudintomis bulvėmis pristatymą į namus“ ir „kepinių receptus“, parodė „Reboot Online Marketing Agency“ atliktas tyrimas, kurio metu analizuotos paieškos užklausos nuo sausio 18 iki balandžio 15 d.

Tyrimo ataskaitoje nurodoma, kad net 3600 procentų padaugėjo užklaustų „išsinuomoti sporto salės įrangą“, nes daugybė žmonių nenorėjo prarasti geros fizinės formos karantino metu sėdėdami namuose.

Taip pat smarkiai išaugo paieškų „aludės, pristatančios maistą šalia manęs“ (3100 proc. padidėjimas), „žuvis ir skrudintos bulvės šalia manęs“ (2900 proc.), „kepinių receptai“ (2500 proc.) bei „ką pagaminti be paprastų miltų“ (2250 proc.)

Taip pat daug informacijos žmonės ieškojo apie „augalų auginimą“ „internetinius jogos užsėmimus“, internetinius žaidimus ir ypač apie ... „bananinį pyragą“.

Neturėtų stebinti ir tai, kad net 1700 proc. padaugėjo užklausti apie „gydymą nuo koronaviruso“.

Tuo tarpu žmonės gerokai rečiau ieško informacijos įvesdami tokius raktinius žodžius, kaip „skyrybos“, „prezervatyvai“, „botoksas“ ir „išleistuvių suknelė“. Taip pat smarkiai sumažėjo ieškančių informacijos apie įvairias išvykas, kelionės draudimą, taksi paslaugas, stovyklavietes ir skrydžius.

Tyrimas atskleidė, ko JK gyventojai dažniausiai ieško „Google“ karantino metu
123RF nuotr.

Neseniai atliktas tyrimas atskleidė, kokios informacijos karantino metu Jungtinės Karalystės gyventojai labiausiai ieškojo „Google“ paieškos sistemoje.

Pasirodo, kad dažniausiai žmonės ieško informacijos apie „mankštą namuose“, „žuvies su skrudintomis bulvėmis pristatymą į namus“ ir „kepinių receptus“, parodė „Reboot Online Marketing Agency“ atliktas tyrimas, kurio metu analizuotos paieškos užklausos nuo sausio 18 iki balandžio 15 d.

Tyrimo ataskaitoje nurodoma, kad net 3600 procentų padaugėjo užklaustų „išsinuomoti sporto salės įrangą“, nes daugybė žmonių nenorėjo prarasti geros fizinės formos karantino metu sėdėdami namuose.

Taip pat smarkiai išaugo paieškų „aludės, pristatančios maistą šalia manęs“ (3100 proc. padidėjimas), „žuvis ir skrudintos bulvės šalia manęs“ (2900 proc.), „kepinių receptai“ (2500 proc.) bei „ką pagaminti be paprastų miltų“ (2250 proc.)

Taip pat daug informacijos žmonės ieškojo apie „augalų auginimą“ „internetinius jogos užsėmimus“, internetinius žaidimus ir ypač apie ... „bananinį pyragą“.

Neturėtų stebinti ir tai, kad net 1700 proc. padaugėjo užklausti apie „gydymą nuo koronaviruso“.

Tuo tarpu žmonės gerokai rečiau ieško informacijos įvesdami tokius raktinius žodžius, kaip „skyrybos“, „prezervatyvai“, „botoksas“ ir „išleistuvių suknelė“. Taip pat smarkiai sumažėjo ieškančių informacijos apie įvairias išvykas, kelionės draudimą, taksi paslaugas, stovyklavietes ir skrydžius.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: