Tyrimas JK atskleidė... terapinį aludžių poveikį - Anglija.lt
 

Tyrimas JK atskleidė... terapinį aludžių poveikį 

Kadangi vidutinis statistinis JK gyventojas per savaitę aludėje praleidžia net dvi valandas, nenuostabu, kad trys ketvirtadaliai (76 proc.) mano, jog jų aludė yra saugi vieta, kur galima pasikalbėti apie problemas ir gauti nešališką patarimą.

Daugiau nei pusė (52 proc.) prisipažino, kad būtent aludėje priėmė svarbų gyvenimo sprendimą.

Trečdalis (36 proc.) teigė prašę finansinio patarimo aludėje, o dažniausiai klausimai buvo dėl santaupų ir investicijų (40 proc.), būsto paskolos (28 proc.) ir pensijų (25 proc.). Didžioji dalis (71 proc.) vėliau vadovavosi aludėje gautais finansiniais patarimais.

Vienas iš penkių (20 proc.) britų buvo įtikintas aludėje investuoti į kriptovaliutas, o dar devyni procentai svarstė apie investavimą į draugo verslą ar net piramidinę schemą.

Apklausa taip pat atskleidė, kad populiariausios temos, aptariamos gurkšnojant alų su bičiuliais, yra darbas (37 proc.), aktualios naujienos (31 proc.) ir šeima (30 proc.).

Kitos temos, apie kurias britai mėgsta kalbėtis užeigoje, yra pinigai (25 proc.), politinės pažiūros (24 proc.), seksas (23 proc.) ir šeimyniniai nesutarimai (19 proc.).

Prie alaus bokalo ar džino su toniku lankytojai taip pat linkę atvirai papasakoti apie draugus (17 proc.), santykių problemas (17 proc.) ir net savo atlyginimus (12 proc.).

Kadangi vidutinis statistinis JK gyventojas per savaitę aludėje praleidžia net dvi valandas, nenuostabu, kad trys ketvirtadaliai (76 proc.) mano, jog jų aludė yra saugi vieta, kur galima pasikalbėti apie problemas ir gauti nešališką patarimą.

Daugiau nei pusė (52 proc.) prisipažino, kad būtent aludėje priėmė svarbų gyvenimo sprendimą.

Trečdalis (36 proc.) teigė prašę finansinio patarimo aludėje, o dažniausiai klausimai buvo dėl santaupų ir investicijų (40 proc.), būsto paskolos (28 proc.) ir pensijų (25 proc.). Didžioji dalis (71 proc.) vėliau vadovavosi aludėje gautais finansiniais patarimais.

Vienas iš penkių (20 proc.) britų buvo įtikintas aludėje investuoti į kriptovaliutas, o dar devyni procentai svarstė apie investavimą į draugo verslą ar net piramidinę schemą.

Apklausa taip pat atskleidė, kad populiariausios temos, aptariamos gurkšnojant alų su bičiuliais, yra darbas (37 proc.), aktualios naujienos (31 proc.) ir šeima (30 proc.).

Kitos temos, apie kurias britai mėgsta kalbėtis užeigoje, yra pinigai (25 proc.), politinės pažiūros (24 proc.), seksas (23 proc.) ir šeimyniniai nesutarimai (19 proc.).

Prie alaus bokalo ar džino su toniku lankytojai taip pat linkę atvirai papasakoti apie draugus (17 proc.), santykių problemas (17 proc.) ir net savo atlyginimus (12 proc.).

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: