JK internetinės parduotuvės blokuoja „serijinius grąžintojus“, labiausiai nukenčia „influenceriai“ 

Didžiosios Britanijos internetinės prekybos kompanijos ėmė griežtinti savo prekių grąžinimo ir pinigų už jas grąžinimo tvarką po to, kai smarkiai išaugo vadinamųjų „serijinių grąžintojų“ skaičius. Prekybininkai ėmė blokuoti tokių pirkėjų paskyras.

Prekybininkai sako, kad tokie pirkėjai didina jų išlaidas ir sabotuoja pelnus. „Barclaycard“ atlikta paklausa parodė, kad 20 proc. internetinių parduotuvių per pastarųjų 12 mėnesių sugriežtino savo prekių grąžinimo tvarką. Dar 19 proc. planuoja tai padaryti.

Prekybininkų duomenys rodo, kad kas ketvirtas jų per pastaruosius dvejus metus susidūrė su padidėjusiomis nupirktų prekių grąžinimo apimtimis. Skaičiuojama, kad visame JK prekybos sektoriui per metus tai kainuoja net £60 mlrd.  Skaityti toliau...

2019-05-15 / 17:00

Didžiosios Britanijos internetinės prekybos kompanijos ėmė griežtinti savo prekių grąžinimo ir pinigų už jas grąžinimo tvarką po to, kai smarkiai išaugo vadinamųjų „serijinių grąžintojų“ skaičius. Prekybininkai ėmė blokuoti tokių pirkėjų paskyras.

Prekybininkai sako, kad tokie pirkėjai didina jų išlaidas ir sabotuoja pelnus. „Barclaycard“ atlikta paklausa parodė, kad 20 proc. internetinių parduotuvių per pastarųjų 12 mėnesių sugriežtino savo prekių grąžinimo tvarką. Dar 19 proc. planuoja tai padaryti.

Prekybininkų duomenys rodo, kad kas ketvirtas jų per pastaruosius dvejus metus susidūrė su padidėjusiomis nupirktų prekių grąžinimo apimtimis. Skaičiuojama, kad visame JK prekybos sektoriui per metus tai kainuoja net £60 mlrd.  Skaityti toliau...

 (Komentarų: 1)