JK internetinės parduotuvės blokuoja „serijinius grąžintojus“, labiausiai nukenčia „influenceriai“ - Anglija.lt
 

JK internetinės parduotuvės blokuoja „serijinius grąžintojus“, labiausiai nukenčia „influenceriai“ 

Didžiosios Britanijos internetinės prekybos kompanijos ėmė griežtinti savo prekių grąžinimo ir pinigų už jas grąžinimo tvarką po to, kai smarkiai išaugo vadinamųjų „serijinių grąžintojų“ skaičius. Prekybininkai ėmė blokuoti tokių pirkėjų paskyras.

Prekybininkai sako, kad tokie pirkėjai didina jų išlaidas ir sabotuoja pelnus. „Barclaycard“ atlikta paklausa parodė, kad 20 proc. internetinių parduotuvių per pastarųjų 12 mėnesių sugriežtino savo prekių grąžinimo tvarką. Dar 19 proc. planuoja tai padaryti.

Prekybininkų duomenys rodo, kad kas ketvirtas jų per pastaruosius dvejus metus susidūrė su padidėjusiomis nupirktų prekių grąžinimo apimtimis. Skaičiuojama, kad visame JK prekybos sektoriui per metus tai kainuoja net £60 mlrd.

Atliktas tyrimas taip pat parodė, kad trys iš dešimties pirkėjų prisipažino užsisakantys prekių, kurias ketina grąžinti. 25–34 metų amžiaus grupėje šis dalis padidėja iki pusės. Ekspertai sako, kad auga skaičius „YouTube“ vaizdo tinklaraštininkų, ypač jaunų merginų, kurios užsisako darbužių, kad juos tik pademonstruotų savo įrašuose, o vėliau prekes grąžina.

Problemą sunkina tai, kad daugelis parduotuvių dėl konkurencijos sąlygų yra priverstos siūlyti nemokamo grąžinimo galimybę, kas reiškia, kad įmonės patiria didelių išlaidų susijusių, su kurjeriais ir grąžintų prekių tvarkymu.

„Grąžinamų prekių kiekis ir toliau auga ir vartotojai tikisi, kad nemokamas grąžinimas bus tarsi standartas, nes priešingu atveju jie pirks kitur. Dėl to mažmenininkai ima griežtinti savo grąžinimo tvarką, kad kovotų su serijiniais grąžintojais ir mažintų tokios veiklos poveikį savo verslui“, – sakė „Barclaycard“ atstovė Anita Liu Harvey.

Didžiosios Britanijos internetinės prekybos kompanijos ėmė griežtinti savo prekių grąžinimo ir pinigų už jas grąžinimo tvarką po to, kai smarkiai išaugo vadinamųjų „serijinių grąžintojų“ skaičius. Prekybininkai ėmė blokuoti tokių pirkėjų paskyras.

Prekybininkai sako, kad tokie pirkėjai didina jų išlaidas ir sabotuoja pelnus. „Barclaycard“ atlikta paklausa parodė, kad 20 proc. internetinių parduotuvių per pastarųjų 12 mėnesių sugriežtino savo prekių grąžinimo tvarką. Dar 19 proc. planuoja tai padaryti.

Prekybininkų duomenys rodo, kad kas ketvirtas jų per pastaruosius dvejus metus susidūrė su padidėjusiomis nupirktų prekių grąžinimo apimtimis. Skaičiuojama, kad visame JK prekybos sektoriui per metus tai kainuoja net £60 mlrd.

Atliktas tyrimas taip pat parodė, kad trys iš dešimties pirkėjų prisipažino užsisakantys prekių, kurias ketina grąžinti. 25–34 metų amžiaus grupėje šis dalis padidėja iki pusės. Ekspertai sako, kad auga skaičius „YouTube“ vaizdo tinklaraštininkų, ypač jaunų merginų, kurios užsisako darbužių, kad juos tik pademonstruotų savo įrašuose, o vėliau prekes grąžina.

Problemą sunkina tai, kad daugelis parduotuvių dėl konkurencijos sąlygų yra priverstos siūlyti nemokamo grąžinimo galimybę, kas reiškia, kad įmonės patiria didelių išlaidų susijusių, su kurjeriais ir grąžintų prekių tvarkymu.

„Grąžinamų prekių kiekis ir toliau auga ir vartotojai tikisi, kad nemokamas grąžinimas bus tarsi standartas, nes priešingu atveju jie pirks kitur. Dėl to mažmenininkai ima griežtinti savo grąžinimo tvarką, kad kovotų su serijiniais grąžintojais ir mažintų tokios veiklos poveikį savo verslui“, – sakė „Barclaycard“ atstovė Anita Liu Harvey.

 (Komentarų: 1)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: