JK internetinės parduotuvės blokuoja „serijinius grąžintojus“, labiausiai nukenčia „influenceriai“ 

Atliktas tyrimas taip pat parodė, kad trys iš dešimties pirkėjų prisipažino užsisakantys prekių, kurias ketina grąžinti. 25–34 metų amžiaus grupėje šis dalis padidėja iki pusės. Ekspertai sako, kad auga skaičius „YouTube“ vaizdo tinklaraštininkų, ypač jaunų merginų, kurios užsisako darbužių, kad juos tik pademonstruotų savo įrašuose, o vėliau prekes grąžina.

Problemą sunkina tai, kad daugelis parduotuvių dėl konkurencijos sąlygų yra priverstos siūlyti nemokamo grąžinimo galimybę, kas reiškia, kad įmonės patiria didelių išlaidų susijusių, su kurjeriais ir grąžintų prekių tvarkymu.

„Grąžinamų prekių kiekis ir toliau auga ir vartotojai tikisi, kad nemokamas grąžinimas bus tarsi standartas, nes priešingu atveju jie pirks kitur. Dėl to mažmenininkai ima griežtinti savo grąžinimo tvarką, kad kovotų su serijiniais grąžintojais ir mažintų tokios veiklos poveikį savo verslui“, – sakė „Barclaycard“ atstovė Anita Liu Harvey.

2019-05-15 / 17:00

Atliktas tyrimas taip pat parodė, kad trys iš dešimties pirkėjų prisipažino užsisakantys prekių, kurias ketina grąžinti. 25–34 metų amžiaus grupėje šis dalis padidėja iki pusės. Ekspertai sako, kad auga skaičius „YouTube“ vaizdo tinklaraštininkų, ypač jaunų merginų, kurios užsisako darbužių, kad juos tik pademonstruotų savo įrašuose, o vėliau prekes grąžina.

Problemą sunkina tai, kad daugelis parduotuvių dėl konkurencijos sąlygų yra priverstos siūlyti nemokamo grąžinimo galimybę, kas reiškia, kad įmonės patiria didelių išlaidų susijusių, su kurjeriais ir grąžintų prekių tvarkymu.

„Grąžinamų prekių kiekis ir toliau auga ir vartotojai tikisi, kad nemokamas grąžinimas bus tarsi standartas, nes priešingu atveju jie pirks kitur. Dėl to mažmenininkai ima griežtinti savo grąžinimo tvarką, kad kovotų su serijiniais grąžintojais ir mažintų tokios veiklos poveikį savo verslui“, – sakė „Barclaycard“ atstovė Anita Liu Harvey.

 (Komentarų: 1)