JK įsigalioja „stereotipinės“ reklamos draudimas 

Didžioje Britanijoje įsigalioja draudimas rodyti TV reklamą, kuri skatina „kenksmingus lyčių stereotipus“. Draudimas galios, pavyzdžiui, tokiai reklamai, kurioje rodomas ant sofos išsidrėbęs vyras, o moteris šalia tvarkosi, arba reklama, kurioje vaizduojanti automobilį pastatyti nemokantį moteris.

JK reklamos srities prievaizdai tokį draudimą įvedė, nes nustatė, kad kai kurios reklamos gali suvaidinti vaidmenį „ribojant žmonių potencialą“. Tarnyba taip pat yra patenkinta tuo, kaip sureagavo reklamos kūrėjai.

Pagal įsialiojusį draudimą, kompanijos nebegalės teigti, kad vyrai yra tinginiai ir niekam tikę, kalbant apie darbus, kurie paprastai vadinami moteriškais, kaip, pavyzdžiui, sauskelnių keitimas. Tokiais veiksmais siekiama mažinti stereotipų poveikį berniukams ir mergaitėms, kad nebūtų ribojamos jų galimybės ir pomėgiai.  Skaityti toliau...

2019-06-14 / 11:57

Didžioje Britanijoje įsigalioja draudimas rodyti TV reklamą, kuri skatina „kenksmingus lyčių stereotipus“. Draudimas galios, pavyzdžiui, tokiai reklamai, kurioje rodomas ant sofos išsidrėbęs vyras, o moteris šalia tvarkosi, arba reklama, kurioje vaizduojanti automobilį pastatyti nemokantį moteris.

JK reklamos srities prievaizdai tokį draudimą įvedė, nes nustatė, kad kai kurios reklamos gali suvaidinti vaidmenį „ribojant žmonių potencialą“. Tarnyba taip pat yra patenkinta tuo, kaip sureagavo reklamos kūrėjai.

Pagal įsialiojusį draudimą, kompanijos nebegalės teigti, kad vyrai yra tinginiai ir niekam tikę, kalbant apie darbus, kurie paprastai vadinami moteriškais, kaip, pavyzdžiui, sauskelnių keitimas. Tokiais veiksmais siekiama mažinti stereotipų poveikį berniukams ir mergaitėms, kad nebūtų ribojamos jų galimybės ir pomėgiai.  Skaityti toliau...

 (Komentarų: 1)