O praėjusių 30 dienų laikotarpiu su siuntų pristatymų susijusios „smishing'o“ žinutės sudarė apie 67 proc. visų tokio pobūdžio žinučių.
„Nusikaltėliai yra tikrai ekspertai kalbant apie apsimetinėjimą įvairiomis organizacijomis pandemijos metu, žinant, kad žmonės dabar gerokai daugiau perka prekių internetu ir laukia jų pristatymo namo“, – pažymėjo „UK Finance“ ekonominių nusikaltimų skyriaus vadovė Katy Worobec.
Vienas iš „smishing'o“ pavyzdžių yra esą iš „Royal Mail“ ar siuntų pristatymo kompanijos staiga gauta trumpoji žinutė, kurioje nurodoma, kad esą asmens vardu gauta siunta, už kurią reikia sumokėti nedidelį mokestį. Žinutėje yra nuoroda, kuri nukreipia žmogų į iš pažiūros oficialų tinklalapį. Šiame prašoma pateikti asmeninių ir finansinius duomenis, kuriuos sukčiai vėliau panaudoja pavogti žmogaus tapatybę arba vėliau pasinaudoti žmogumi kitais sukčiavimo atvejais.
„Royal Mail“ nurodo, kad nesiunčia trumpųjų žinučių, nebent to specialiai prašoma, o apie iš tiesų kokią nors mokėtiną suma praneša pilkos spalvos pranešimu.
Komentarai