JK medikai perspėja dėl elektroninių cigarečių po „katastrofiškos“ paauglio ligos 

JK medikai perspėja dėl elektroninių cigarečių po „katastrofiškos“ paauglio ligos
123RF nuotr.

Didžiosios Britanijos medikai perspėja šalies gyventojus dėl elektroninių cigarečių naudojimo po to, kai susidūrė su atveju, kuomet paaugliui dėl tokių cigarečių naudojimo išsivystė labai rimta liga. Jo atvejis buvo aprašytas medicininiame žurnale „The Archives of Disease in Childhood“.

Devyniolikmetis Ewanas Fisheris dėl elektroninių cigarečių naudojimo atsidūrė Nottinghamo universitetinėje ligonėje ir galiausiai buvo prijungtas prie gyvybę palaikiusio aparato, nes jam išsivystė egzogeninis alerginis alveolitas ar hipersensityvus pneumonitas. Iš esmės tai yra alerginė reakcija į įkvėptą medžiagą, dėl kurios išsivystė plaučių audinių uždegimas.

Vaikiną gydęs gydytojas dr. Jayeshas Mahendra Bhattas sakė, kad ligą sukėlė būtent elektroninės cigaretės. „Mūsų surinkti įrodymai parodė, kad būtent elektroninė cigaretė sukėlė ligą, – sakė jis. – Pažįstu mažiausiai vieną kolegą, kuris susidūrė su panašiu atveju.“

Medikų teigimu, anksčiau įprastinęs cigaretes rūkęs tuomet dar 16 metų E. Fisheris nusipirko elektroninę cigaretę iš vietos parduotuvės ir ją dažnai naudojo keturis ar penkis mėnesius, kai pasijuto blogai. Į ligoninę vaikinas pateko dėl savaitę trukusio karščiavimo, kosulio ir apsunkinto kvėpavimo.  Skaityti toliau...

2019-11-12 / 15:19
JK medikai perspėja dėl elektroninių cigarečių po „katastrofiškos“ paauglio ligos
123RF nuotr.

Didžiosios Britanijos medikai perspėja šalies gyventojus dėl elektroninių cigarečių naudojimo po to, kai susidūrė su atveju, kuomet paaugliui dėl tokių cigarečių naudojimo išsivystė labai rimta liga. Jo atvejis buvo aprašytas medicininiame žurnale „The Archives of Disease in Childhood“.

Devyniolikmetis Ewanas Fisheris dėl elektroninių cigarečių naudojimo atsidūrė Nottinghamo universitetinėje ligonėje ir galiausiai buvo prijungtas prie gyvybę palaikiusio aparato, nes jam išsivystė egzogeninis alerginis alveolitas ar hipersensityvus pneumonitas. Iš esmės tai yra alerginė reakcija į įkvėptą medžiagą, dėl kurios išsivystė plaučių audinių uždegimas.

Vaikiną gydęs gydytojas dr. Jayeshas Mahendra Bhattas sakė, kad ligą sukėlė būtent elektroninės cigaretės. „Mūsų surinkti įrodymai parodė, kad būtent elektroninė cigaretė sukėlė ligą, – sakė jis. – Pažįstu mažiausiai vieną kolegą, kuris susidūrė su panašiu atveju.“

Medikų teigimu, anksčiau įprastinęs cigaretes rūkęs tuomet dar 16 metų E. Fisheris nusipirko elektroninę cigaretę iš vietos parduotuvės ir ją dažnai naudojo keturis ar penkis mėnesius, kai pasijuto blogai. Į ligoninę vaikinas pateko dėl savaitę trukusio karščiavimo, kosulio ir apsunkinto kvėpavimo.  Skaityti toliau...

 (Komentarų: 0)