JK valdžios svarstymai: ilgesnės mokslo dienos, trumpesnės vasaros atostogos, penki trimestrai 

JK valdžios svarstymai: ilgesnės mokslo dienos, trumpesnės vasaros atostogos, penki trimestrai
123RF nuotr.

Didžiosios Britanijos vyriausybė svarsto „įvairų spektrą skirtingų“ pasiūlymų, kaip padėti vaikams pasivyti dėl koronaviruso pandemijos prarastus mokslo metus, pranešė šalies švietimo sekretorius Gavinas Williamsonas.

„Sky News“ kanalo laidai „Sophy Ridge on Sunday“ jis prasitarė, kad tarp svarstomų variantų yra ilgesnė mokslo diena, trumpesnės vasaros atostogos ir penkių trimestrų mokslo metai. Jo teigimu, vyriausybė taip pat svarsto „suteikti papildomo paramos mokytojams, paremti jų profesinį vystymąsi siekiant užtikrinti, kad jie gali būti pati geriausia savo versija“.

Švietimo sekretorius taip pat pabrėžė, kad pasiūlymai bus „paremti įrodymais“: „Privalome apsvarstyti, kas turės didžiausią teigiamą poveikį vaikų gyvenimams. Tai yra požiūris, kurio laikomės, ir tai yra tai, ką šiuo metu svarstome – kas labiausiai pagerins vaikų rezultatus“.

Tačiau švietimo sektoriaus priežiūros tarnybos (Ofsted) inspektorė Amanda Spielman perspėjo, kad tokie planai gali duoti priešingą rezultatą. „Nėra prasmės pridėti laiko vienur ar perkelti jį kitur, jeigu nebus suteikta pakankamos paramos, – sakė ji. – Jeigu vaikai paprasčiausiai nelankys papildomų pamokų ar vasaros mokyklų, galiausiai daug pastangų bus skirta kažkam, kas neduos rezultato.“

JK valdžios svarstymai: ilgesnės mokslo dienos, trumpesnės vasaros atostogos, penki trimestrai
123RF nuotr.

Didžiosios Britanijos vyriausybė svarsto „įvairų spektrą skirtingų“ pasiūlymų, kaip padėti vaikams pasivyti dėl koronaviruso pandemijos prarastus mokslo metus, pranešė šalies švietimo sekretorius Gavinas Williamsonas.

„Sky News“ kanalo laidai „Sophy Ridge on Sunday“ jis prasitarė, kad tarp svarstomų variantų yra ilgesnė mokslo diena, trumpesnės vasaros atostogos ir penkių trimestrų mokslo metai. Jo teigimu, vyriausybė taip pat svarsto „suteikti papildomo paramos mokytojams, paremti jų profesinį vystymąsi siekiant užtikrinti, kad jie gali būti pati geriausia savo versija“.

Švietimo sekretorius taip pat pabrėžė, kad pasiūlymai bus „paremti įrodymais“: „Privalome apsvarstyti, kas turės didžiausią teigiamą poveikį vaikų gyvenimams. Tai yra požiūris, kurio laikomės, ir tai yra tai, ką šiuo metu svarstome – kas labiausiai pagerins vaikų rezultatus“.

Tačiau švietimo sektoriaus priežiūros tarnybos (Ofsted) inspektorė Amanda Spielman perspėjo, kad tokie planai gali duoti priešingą rezultatą. „Nėra prasmės pridėti laiko vienur ar perkelti jį kitur, jeigu nebus suteikta pakankamos paramos, – sakė ji. – Jeigu vaikai paprasčiausiai nelankys papildomų pamokų ar vasaros mokyklų, galiausiai daug pastangų bus skirta kažkam, kas neduos rezultato.“

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: