Uždraustos „seksistinės“ „Ryanair“ reklamos - Anglija.lt
 

Uždraustos „seksistinės“ „Ryanair“ reklamos 

Du pigių skrydžių kompanijos „Ryanair“ reklaminiai skelbimai Britanijos dienraščiuose buvo uždrausti po to, kai skaitytojai išreiškė pasipiktinimą – anot jų reklamos yra „seksistinės“ ir „vaizduojančios moterį kaip objektą“.

Reklamos standartų agentūra (ASA), gavusi 17 skundų, konstatavo, jog minėti skelbimai „galimai pažeidė“ įstatymus.

Reklamose vaizduotos moterys, pozuojančios su liemenėlėmis ir kelnaitėmis, o užrašas skelbė: „Iki raudonumo karšti mokesčiai ir darbuotojai! Į vieną pusę nuo £9,99“.

„Ryanair“ į tokius kaltinimus atsakė, jog moterys fotosesijoje dalyvavo savanoriškai, todėl į ją negalima žiūrėti kaip į „traktuojančią moteris kaip objektus“.

Anot oro linijų atstovų, šie skelbimai reklamavo labdaringą kalendorių su jų darbuotojų nuotraukomis, panaudoti atvaizdai, paimti tiesiai iš ten.

Pusnuogių „Ryanair“ stiuardesių atvaizdai buvo išspausdinti solidžiuose britų dienraščiuose „Guardian“, „The Independent“ ir „Daily Telegraph“.

ASA pareiškė, kad moterų apranga ir laikysena skelbimuose, kartu su antrašte, rodo jas elgiantis „seksualiai provokuojančiai“, todėl pažeidžia reklamos praktikos kodą.

Pastebėtina, kad tai ne pirmas atvejis, kai „Ryanair“ nukenčia nuo ASA dėl savo reklaminių kampanijų.

Du pigių skrydžių kompanijos „Ryanair“ reklaminiai skelbimai Britanijos dienraščiuose buvo uždrausti po to, kai skaitytojai išreiškė pasipiktinimą – anot jų reklamos yra „seksistinės“ ir „vaizduojančios moterį kaip objektą“.

Reklamos standartų agentūra (ASA), gavusi 17 skundų, konstatavo, jog minėti skelbimai „galimai pažeidė“ įstatymus.

Reklamose vaizduotos moterys, pozuojančios su liemenėlėmis ir kelnaitėmis, o užrašas skelbė: „Iki raudonumo karšti mokesčiai ir darbuotojai! Į vieną pusę nuo £9,99“.

„Ryanair“ į tokius kaltinimus atsakė, jog moterys fotosesijoje dalyvavo savanoriškai, todėl į ją negalima žiūrėti kaip į „traktuojančią moteris kaip objektus“.

Anot oro linijų atstovų, šie skelbimai reklamavo labdaringą kalendorių su jų darbuotojų nuotraukomis, panaudoti atvaizdai, paimti tiesiai iš ten.

Pusnuogių „Ryanair“ stiuardesių atvaizdai buvo išspausdinti solidžiuose britų dienraščiuose „Guardian“, „The Independent“ ir „Daily Telegraph“.

ASA pareiškė, kad moterų apranga ir laikysena skelbimuose, kartu su antrašte, rodo jas elgiantis „seksualiai provokuojančiai“, todėl pažeidžia reklamos praktikos kodą.

Pastebėtina, kad tai ne pirmas atvejis, kai „Ryanair“ nukenčia nuo ASA dėl savo reklaminių kampanijų.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: