Viešojo transporto bilietų kainų augimas Londone didžiausias per dešimtmetį - Anglija.lt
 

Viešojo transporto bilietų kainų augimas Londone didžiausias per dešimtmetį 

Keleivių grupės teigė, kad bet koks kelionės į darbą ir atgal kainos padidinimas pakenktų pastangoms sugrąžinti darbuotojus į sostinės centrą.

Emma Gibson, „London TravelWatch“ direktorė, sakė: „Kainos Londone turi būti prieinamos, jei norima, kad žmonės vėl susigundytų viešuoju transportu.

„Ypač svarbu, kad autobusų kainos būtų mažos, nes autobusais dažniausiai naudojasi mažesnes pajamas gaunantys londoniečiai ir pagrindiniai darbuotojai, kurie dažnai negali dirbti iš namų“.

Mike'as Cherry, Nacionalinis smulkiųjų įmonių federacijos pirmininkas, sakė: „Patikimas ir už prieinamą kainą viešojo transporto tinklas yra labai svarbus smulkiojo verslo bendruomenės sėkmei“.

Tačiau meras Sadiqas Khanas sakė, kad nebus priimtas skubus sprendimas dėl bilietų kainų kilimo, tik vėliau, kai bus atsižvelgiama į tokius veiksnius kaip „vyraujančios ekonominės aplinkybės, keleivių skaičius ir tai, kaip padidėjimas paskirstomas skirtingoms transporto rūšims“.

Jo atstovė sakė: „Meras buvo priverstas sutikti, kad praėjusių metų gegužę bendras tarifas padidėtų RPI+1 proc., kaip pirmojo skubios finansavimo sutarties dėl TfL sąlyga - to reikėjo tik todėl, kad londoniečiai laikėsi vyriausybės nurodymų ir pasiliko namie, todėl kainos už bilietus sumažėjo “.

Transporto departamento atstovas sakė: „Nebuvo priimtas sprendimas dėl nacionalinių geležinkelių kainų“.

Paulas Tuohy, lobistų grupės „Campaign for Better Transport“ vykdomasis direktorius, sakė: „Geležinkelis ... vaidins pagrindinį vaidmenį atsigaunant ekologiškai ekonomikai. “

Tuo tarpu ONI duomenimis, praėjusį mėnesį VKI sumažėjo nuo 2,5 iki dviejų procentų. Tačiau prognozuojama, kad iki metų pabaigos jis išaugs iki keturių procentų.

Keleivių grupės teigė, kad bet koks kelionės į darbą ir atgal kainos padidinimas pakenktų pastangoms sugrąžinti darbuotojus į sostinės centrą.

Emma Gibson, „London TravelWatch“ direktorė, sakė: „Kainos Londone turi būti prieinamos, jei norima, kad žmonės vėl susigundytų viešuoju transportu.

„Ypač svarbu, kad autobusų kainos būtų mažos, nes autobusais dažniausiai naudojasi mažesnes pajamas gaunantys londoniečiai ir pagrindiniai darbuotojai, kurie dažnai negali dirbti iš namų“.

Mike'as Cherry, Nacionalinis smulkiųjų įmonių federacijos pirmininkas, sakė: „Patikimas ir už prieinamą kainą viešojo transporto tinklas yra labai svarbus smulkiojo verslo bendruomenės sėkmei“.

Tačiau meras Sadiqas Khanas sakė, kad nebus priimtas skubus sprendimas dėl bilietų kainų kilimo, tik vėliau, kai bus atsižvelgiama į tokius veiksnius kaip „vyraujančios ekonominės aplinkybės, keleivių skaičius ir tai, kaip padidėjimas paskirstomas skirtingoms transporto rūšims“.

Jo atstovė sakė: „Meras buvo priverstas sutikti, kad praėjusių metų gegužę bendras tarifas padidėtų RPI+1 proc., kaip pirmojo skubios finansavimo sutarties dėl TfL sąlyga - to reikėjo tik todėl, kad londoniečiai laikėsi vyriausybės nurodymų ir pasiliko namie, todėl kainos už bilietus sumažėjo “.

Transporto departamento atstovas sakė: „Nebuvo priimtas sprendimas dėl nacionalinių geležinkelių kainų“.

Paulas Tuohy, lobistų grupės „Campaign for Better Transport“ vykdomasis direktorius, sakė: „Geležinkelis ... vaidins pagrindinį vaidmenį atsigaunant ekologiškai ekonomikai. “

Tuo tarpu ONI duomenimis, praėjusį mėnesį VKI sumažėjo nuo 2,5 iki dviejų procentų. Tačiau prognozuojama, kad iki metų pabaigos jis išaugs iki keturių procentų.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: