„Waitrose“ prarado populiariausio JK prekybos tinklo titulą - Anglija.lt
 

„Waitrose“ prarado populiariausio JK prekybos tinklo titulą 

„Waitrose“ po trejų iš eilės metų neteko populiariausio JK prekybos tinklo titulo, nusileisdamas Vokietijos mažų kainų tinklui „Aldi“, rodo naujausia vartotojų apklausa.

Ji atskleidė, kad vartotojams akivaizdžiai pagrindiniu prioritetu tapo kaina. Dėl to vartotojų apklausoje „Waitrose“ smuktelėjo į ketvirtą vietą po to, kai trejus metus iš eilės sąraše karaliavo.

Vartotojai giria „Aldi“ akcijas, šviežių ir savo prekės ženklo produktų kokybę bei tai, jog parduotuvėse yra paprasta rasti norimų prekių.

Iš viso apklausoje, kurią surengė vartotojų grupė „Which?“, dalyvavo 6800 žmonių, kurių buvo klausiama apie jų apsipirkimo fizinėse parduotuvėse ir internetu patirtį per pastaruosius šešis mėnesius. Parduotuvės buvo sureitinguotos pagal pirkėjų įvertinimus, susijusius su pačių parduotuvių išvaizda, eilėse praleistą laiką, personalo paslaugumą, produkcijos asortimentą ir vertės bei išleistų pinigų santykį.

Pagal pastarąjį kriterijų „Waitrose“ gavo tik du balus, o „Aldi“ – penkis. Tai yra antras kartas, kai Vokietijos tinklas puikiai įvertinamas „Which?“ apklausoje. Pastarąjį kartą „Aldi“ pirmoje vietoje buvo 2014 metais.

„Tai, kaqd esame mėgstamiausias JK prekybos tinklas, rodo, kaip gerai mes jaučiame savo pirkėjus“, – sakė „Aldi“ vadovas JK Matthew Barnesas.

„Waitrose“ po trejų iš eilės metų neteko populiariausio JK prekybos tinklo titulo, nusileisdamas Vokietijos mažų kainų tinklui „Aldi“, rodo naujausia vartotojų apklausa.

Ji atskleidė, kad vartotojams akivaizdžiai pagrindiniu prioritetu tapo kaina. Dėl to vartotojų apklausoje „Waitrose“ smuktelėjo į ketvirtą vietą po to, kai trejus metus iš eilės sąraše karaliavo.

Vartotojai giria „Aldi“ akcijas, šviežių ir savo prekės ženklo produktų kokybę bei tai, jog parduotuvėse yra paprasta rasti norimų prekių.

Iš viso apklausoje, kurią surengė vartotojų grupė „Which?“, dalyvavo 6800 žmonių, kurių buvo klausiama apie jų apsipirkimo fizinėse parduotuvėse ir internetu patirtį per pastaruosius šešis mėnesius. Parduotuvės buvo sureitinguotos pagal pirkėjų įvertinimus, susijusius su pačių parduotuvių išvaizda, eilėse praleistą laiką, personalo paslaugumą, produkcijos asortimentą ir vertės bei išleistų pinigų santykį.

Pagal pastarąjį kriterijų „Waitrose“ gavo tik du balus, o „Aldi“ – penkis. Tai yra antras kartas, kai Vokietijos tinklas puikiai įvertinamas „Which?“ apklausoje. Pastarąjį kartą „Aldi“ pirmoje vietoje buvo 2014 metais.

„Tai, kaqd esame mėgstamiausias JK prekybos tinklas, rodo, kaip gerai mes jaučiame savo pirkėjus“, – sakė „Aldi“ vadovas JK Matthew Barnesas.

 (Komentarų: 1)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: