Nemokamas seminaras "Partizaninis marketingas: kaip parduoti daugiau išleidžiant kuo mažiau" 

Pirmojo iš penkių nemokamų Anglija.lt organizuojamų verslo seminarų dalyviai turės galimybę prisiminti marketingo svarbą, sužinoti partizaninio marketingo ypatumus. Seminare „Partizaninis marketingas: kaip parduoti daugiau išleidžiant kuo mažiau“ bus pristatomi sėkmingi šios marketingo atšakos pavyzdžiai, svarstoma, kaip partizaninio marketingo strategiją pritaikyti skirtingų tipų įmonėms, aptariama nuo ko pradėti partizaninio marketingo planą ir kaip susilaukti sėkmės.

Kiekvienas verslas puikiai žino savireklamos svarbą ir reklamuojasi vienokiu ar kitokiu būdu norėdamas priminti egzistuojantiems pirkėjams ir pranešti savo potencialiems klientams apie save ir savo prekę ar paslaugą. Tačiau kiekvienas verslas taip pat puikiai žino, kad savireklama gali būti labai brangi. Ne kiekviena maža ar vidutinio dydžio įmonė turi didelius rinkodaros biudžetus ir gali sau leisti nuolatinę reklamą.

Partizaninė rinkodara arba partizaninis marketingas – tai marketingas, kuriame svarbiau nei pinigai yra laikas, energija, kūriningumas, idėjos ir žinios. Taip nedidelius marketinginius biudžetus turinčioms įmonėms yra suteikiama galimybė konkuruoti su toje pačioje srityje veikiančiais dideliais konkurentais.

Seminaras vyks spalio 7 d., 19 val. Lietuvos Respublikos ambasadoje Londone.

Seminaro trukmė: 1 - 1,5 val.  Skaityti toliau...

2014-09-24 / 11:27

Pirmojo iš penkių nemokamų Anglija.lt organizuojamų verslo seminarų dalyviai turės galimybę prisiminti marketingo svarbą, sužinoti partizaninio marketingo ypatumus. Seminare „Partizaninis marketingas: kaip parduoti daugiau išleidžiant kuo mažiau“ bus pristatomi sėkmingi šios marketingo atšakos pavyzdžiai, svarstoma, kaip partizaninio marketingo strategiją pritaikyti skirtingų tipų įmonėms, aptariama nuo ko pradėti partizaninio marketingo planą ir kaip susilaukti sėkmės.

Kiekvienas verslas puikiai žino savireklamos svarbą ir reklamuojasi vienokiu ar kitokiu būdu norėdamas priminti egzistuojantiems pirkėjams ir pranešti savo potencialiems klientams apie save ir savo prekę ar paslaugą. Tačiau kiekvienas verslas taip pat puikiai žino, kad savireklama gali būti labai brangi. Ne kiekviena maža ar vidutinio dydžio įmonė turi didelius rinkodaros biudžetus ir gali sau leisti nuolatinę reklamą.

Partizaninė rinkodara arba partizaninis marketingas – tai marketingas, kuriame svarbiau nei pinigai yra laikas, energija, kūriningumas, idėjos ir žinios. Taip nedidelius marketinginius biudžetus turinčioms įmonėms yra suteikiama galimybė konkuruoti su toje pačioje srityje veikiančiais dideliais konkurentais.

Seminaras vyks spalio 7 d., 19 val. Lietuvos Respublikos ambasadoje Londone.

Seminaro trukmė: 1 - 1,5 val.  Skaityti toliau...