Nuo šiol „Ryanair“ jums sumokės, jei rasite pigesnius bilietus negu jų 

Avialinijos „Ryanair“ paskelbė naujienų, kurios turėtų padėti gerinti keleivių aptarnavimo sistemą. Pradedant lengvesniu susisiekimu su „Ryanair“ pagalba ir baigiant uždarbiu, jeigu rasite pigesnį bilietą nei „Ryanair“.

Viena iniciatyvų – metinė „Ryanair Choice“ programa, skirta dažnai keliaujantiems žmonėms. Sumokėjęs 199 Eur metams, kiekviename skrydyje keleivis gaus prioritetinį laipinimą, galės pasirinkti norimą vietą, taip pat pasinaudoti greitąja keleivių patikra tuose oro uostuose, kurie siūlo tokią paslaugą. Ši programa startuos vasaros pabaigoje.

Ar tai apsimokės įsigyti? Dabar prioritetinis laipinimas kainuoja nuo 6 iki 10 Eur už skrydį, o norimą vietą pasirinkti galima už 3 Eur. Tai reiškia, kad šios paslaugos vienam skrydžiui atsieina mažiausiai 9 Eur. Kad atsipirktų įsigyta „Ryanair Choice“ programa, per metus keleiviui reikėtų skristi bent 23 kartus.

Bendrovė paskelbė ir daugiau būdų, kaip sieks gerinti keleivių aptarnavimo sistemą.

Žadama, kad visi skundai dėl vėluojančių arba atšauktų skrydžių bus išnagrinėjami per 10 dienų.

„Ryanair“ žada, kad klientams bus pagerintas susisiekimas su pagalbą galinčiais suteikti bendrovės atstovais – su darbuotoju bus sujungiama per dvi minutes. Pagalba veiks 24 valandas per parą. Tai bus pradėta nuo birželio.

Suteikiama galimybė per 48 valandas po bilieto įsigijimo atlikti pokyčius (pvz., vardo keitimą) užsakyme. Iki šiol toks „malonės periodas“ buvo 24 valandos. Vėliau, tarkim, vardo keitimas kainuoja 115 Eur.

Bendrovė žada ir didesnį skrydžių punktualumą. Jeigu nebus pasiektas užsibrėžtas tikslas (90 proc. skrydžių turi įvykti laiku), tuomet avialinijos paskelbs 5 proc. nuolaidą kito mėnesio skrydžiams.

Jeigu keleivis per tris valandas po bilieto įsigijimo ras pigesnį variantą kitomis avialinijomis, bendrovė į kliento „MyRyanair“ sąskaitą perves skirtumą ir dar 5 eurus.

Balandį „Ryanair“ taip pat pradės naudoti naujus orlaivius, kuriuose bus daugiau vietos kojoms.

Avialinijos „Ryanair“ paskelbė naujienų, kurios turėtų padėti gerinti keleivių aptarnavimo sistemą. Pradedant lengvesniu susisiekimu su „Ryanair“ pagalba ir baigiant uždarbiu, jeigu rasite pigesnį bilietą nei „Ryanair“.

Viena iniciatyvų – metinė „Ryanair Choice“ programa, skirta dažnai keliaujantiems žmonėms. Sumokėjęs 199 Eur metams, kiekviename skrydyje keleivis gaus prioritetinį laipinimą, galės pasirinkti norimą vietą, taip pat pasinaudoti greitąja keleivių patikra tuose oro uostuose, kurie siūlo tokią paslaugą. Ši programa startuos vasaros pabaigoje.

Ar tai apsimokės įsigyti? Dabar prioritetinis laipinimas kainuoja nuo 6 iki 10 Eur už skrydį, o norimą vietą pasirinkti galima už 3 Eur. Tai reiškia, kad šios paslaugos vienam skrydžiui atsieina mažiausiai 9 Eur. Kad atsipirktų įsigyta „Ryanair Choice“ programa, per metus keleiviui reikėtų skristi bent 23 kartus.

Bendrovė paskelbė ir daugiau būdų, kaip sieks gerinti keleivių aptarnavimo sistemą.

Žadama, kad visi skundai dėl vėluojančių arba atšauktų skrydžių bus išnagrinėjami per 10 dienų.

„Ryanair“ žada, kad klientams bus pagerintas susisiekimas su pagalbą galinčiais suteikti bendrovės atstovais – su darbuotoju bus sujungiama per dvi minutes. Pagalba veiks 24 valandas per parą. Tai bus pradėta nuo birželio.

Suteikiama galimybė per 48 valandas po bilieto įsigijimo atlikti pokyčius (pvz., vardo keitimą) užsakyme. Iki šiol toks „malonės periodas“ buvo 24 valandos. Vėliau, tarkim, vardo keitimas kainuoja 115 Eur.

Bendrovė žada ir didesnį skrydžių punktualumą. Jeigu nebus pasiektas užsibrėžtas tikslas (90 proc. skrydžių turi įvykti laiku), tuomet avialinijos paskelbs 5 proc. nuolaidą kito mėnesio skrydžiams.

Jeigu keleivis per tris valandas po bilieto įsigijimo ras pigesnį variantą kitomis avialinijomis, bendrovė į kliento „MyRyanair“ sąskaitą perves skirtumą ir dar 5 eurus.

Balandį „Ryanair“ taip pat pradės naudoti naujus orlaivius, kuriuose bus daugiau vietos kojoms.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: