Nuo „Star1 Airlines“ nukentėjusiems keleiviams būtina veikti greitai 

Skrydžių nebevykdančios bendrovės „Star1 Airlines“ keleiviams vertėtų burtis į grupę ir kuo skubiau kreiptis į bendrovę dėl pinigų sugrąžinimo, pataria skrydžių bendrovės „flyLAL-Lithuanian airlines“ („flyLAL“) nukentėjusių keleivių grupę subūręs Vytautas Mikelionis. Bendrą pretenziją parengę keleiviai tada sutarė su bendrove dėl pusės sumokėtų pinigų atgavimo.

„Pirmiausiai patarimas būtų bandyti kuo greičiau spręsti tuos klausimus, nes praktika parodė, kad kuo ilgiau viskas tęsiasi, tuo sunkiau yra atgauti sumokėtus pinigus, nes tie, kurie nebuvo mūsų grupėje ir nesusitarė su ponu Žiemeliu, jie iki dabar dalyvauja bankroto procedūroje ir procesas dar tik dabar įsibėgėja, neaišku, kiek viskas truks ir ar jiems liks kiek nors turto, nes jie yra trečios eilės kreditoriai. Mano patarimas būtų burtis visiems kartu ir bandyti iš karto reikalauti“, – sakė jis.

Nuo „flyLAL“ nukentėjusių keleivių grupė tada su bendrovės vadovais sutarė, kad maždaug 300 keleivių jie išmokės apie 200 tūkst. Lt ir šie atsisakys savo pretenzijų.

Tačiau V. Mikelionis svarsto, kad iš „Star1 Airlines“ gali būti sunkiau susigrąžinti pinigus nei iš „flyLAL“.

„Klausimas prieš ką kovoti, nes gali būti, kad apskritai nebus prieš ką. Mūsų atveju, kai buvo įmonių grupė, žmonės toliau darė verslą, jiems rūpėjo jų reputacija. Tuo tarpu šiuo atveju gali būti, kad tiems žmonėms apskritai niekas nerūpi, man įdomiausia, kokie žmonės yra už tos įmonės, ar jie dar ką nors gyvenime veikia. Jeigu jie patys neturi ką prarasti, tai aš labai abejoju, ar būtų galima iš jų ką nors išsireikalauti, nes jeigu gerai suprantu, ta įmonė turto neturi“, – kalbėjo jis.

Be to, „flyLAL“ akcininkai valdė kitas grupės įmones, kurios buvo žinomos visuomenei, tuo tarpu „Star1 Airlines“ nepriklauso kokiai nors grupei.

Primename, kad „flyLAL“ stabdanti veiklą paskelbė 2009 m. sausio 16 d. Bankrutavus šiai skrydžių bendrovei nukentėjo per puspenkto tūkstančio keleivių.

Tuo tarpu iki šiol viešai nepaskelbta, kiek keleivių turėjo bilietus į neįvykusius „Star1 Airlines“ skrydžius. Neoficialiomis žiniomis, yra parduota maždaug 15 tūkst. bilietų.

Ši nuo 2009 m. birželio veikianti pigių skrydžių bendrovė darbą sustabdė rugsėjo 22 d. naktį, kai jos vienintelis lėktuvas už skolas lizingo bendrovei buvo sulaikytas Dublino oro uoste. Praeitą penktadienį, spalio 1 dieną oficialiai paskelbta, kad bus prašoma įmonėms „Star1 Airlines“ ir „Star Holidays“ kelti bankroto bylą, o susisiekimo ministras Eligijus Masiulis panaikino bendrovės licenciją.

Visi nukentėję keleiviai su pretenzijomis turi kreiptis į skrydžius atšaukusią bendrovę elektroniu paštu claims@star1.aero.

Anglija.lt

Anglija.lt naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti be raštiško "Anglija.lt Ltd." sutikimo draudžiama.

Skrydžių nebevykdančios bendrovės „Star1 Airlines“ keleiviams vertėtų burtis į grupę ir kuo skubiau kreiptis į bendrovę dėl pinigų sugrąžinimo, pataria skrydžių bendrovės „flyLAL-Lithuanian airlines“ („flyLAL“) nukentėjusių keleivių grupę subūręs Vytautas Mikelionis. Bendrą pretenziją parengę keleiviai tada sutarė su bendrove dėl pusės sumokėtų pinigų atgavimo.

„Pirmiausiai patarimas būtų bandyti kuo greičiau spręsti tuos klausimus, nes praktika parodė, kad kuo ilgiau viskas tęsiasi, tuo sunkiau yra atgauti sumokėtus pinigus, nes tie, kurie nebuvo mūsų grupėje ir nesusitarė su ponu Žiemeliu, jie iki dabar dalyvauja bankroto procedūroje ir procesas dar tik dabar įsibėgėja, neaišku, kiek viskas truks ir ar jiems liks kiek nors turto, nes jie yra trečios eilės kreditoriai. Mano patarimas būtų burtis visiems kartu ir bandyti iš karto reikalauti“, – sakė jis.

Nuo „flyLAL“ nukentėjusių keleivių grupė tada su bendrovės vadovais sutarė, kad maždaug 300 keleivių jie išmokės apie 200 tūkst. Lt ir šie atsisakys savo pretenzijų.

Tačiau V. Mikelionis svarsto, kad iš „Star1 Airlines“ gali būti sunkiau susigrąžinti pinigus nei iš „flyLAL“.

„Klausimas prieš ką kovoti, nes gali būti, kad apskritai nebus prieš ką. Mūsų atveju, kai buvo įmonių grupė, žmonės toliau darė verslą, jiems rūpėjo jų reputacija. Tuo tarpu šiuo atveju gali būti, kad tiems žmonėms apskritai niekas nerūpi, man įdomiausia, kokie žmonės yra už tos įmonės, ar jie dar ką nors gyvenime veikia. Jeigu jie patys neturi ką prarasti, tai aš labai abejoju, ar būtų galima iš jų ką nors išsireikalauti, nes jeigu gerai suprantu, ta įmonė turto neturi“, – kalbėjo jis.

Be to, „flyLAL“ akcininkai valdė kitas grupės įmones, kurios buvo žinomos visuomenei, tuo tarpu „Star1 Airlines“ nepriklauso kokiai nors grupei.

Primename, kad „flyLAL“ stabdanti veiklą paskelbė 2009 m. sausio 16 d. Bankrutavus šiai skrydžių bendrovei nukentėjo per puspenkto tūkstančio keleivių.

Tuo tarpu iki šiol viešai nepaskelbta, kiek keleivių turėjo bilietus į neįvykusius „Star1 Airlines“ skrydžius. Neoficialiomis žiniomis, yra parduota maždaug 15 tūkst. bilietų.

Ši nuo 2009 m. birželio veikianti pigių skrydžių bendrovė darbą sustabdė rugsėjo 22 d. naktį, kai jos vienintelis lėktuvas už skolas lizingo bendrovei buvo sulaikytas Dublino oro uoste. Praeitą penktadienį, spalio 1 dieną oficialiai paskelbta, kad bus prašoma įmonėms „Star1 Airlines“ ir „Star Holidays“ kelti bankroto bylą, o susisiekimo ministras Eligijus Masiulis panaikino bendrovės licenciją.

Visi nukentėję keleiviai su pretenzijomis turi kreiptis į skrydžius atšaukusią bendrovę elektroniu paštu claims@star1.aero.

 (Komentarų: 17)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: