Nusipirkai pigų bilietą - primokėk 

Jeigu internetu sumokėjai už lėktuvo bilietą nurodytą kainą, tai dar nereiškia, kad už ją ir skrisi. Internetinės prekybos tarpininkai kelia ne vienam pirkėjui pasipiktinimą dėl sugaišinto laiko ir įšaldytų pinigų. Nukentėjusieji užvertė skundais vartotojų teises ginančią tarnybą.

Keleivė Rūta pasakojo įsigijusi lėktuvo bilietus iš Vilniaus į Londoną ir atgal per internetinę bilietų rezervavimo sistemą "happyfly.lt". "Internete pamačiusi man tinkamą lėktuvo bilietą per 10 minučių sumokėjau 330 litų ir gavau patvirtinimą elektroniniu paštu, kad mokėjimas atliktas sėkmingai, taigi bilietą neva įsigijau. Bet po poros dienų sulaukiau dar vieno laiško iš bendrovės. Jame "happyfly.lt" mane informavo, kad... kol buvo sumokėta už bilietus, jie neva pabrango 90 litų", - piktinosi Rūta.

Paklaustas, kodėl portalas siūlo bilietus pirkti už vieną kainą, o realiai jie parduodami už kitą, didesnę, "Happy Travel Lt" vadybininkas Karolis atsakė, kad "žmonės laisvi ir gali rinktis - naudotis tokiais internetiniais tarpininkais ar ne". Jis dėstė, kad perkant lėktuvo bilietą esą reikia perskaityti taisykles, kuriose nurodoma, kad jeigu bilietas po sumokėjimo pabrangsta, pirkėjas turi teisę atgauti pinigus.

Vėliau paskambinusi kita šios bendrovės atstovė Gintarė tikino, kad bilietas neva gali pabrangti ir per 10 minučių. "Geriausia už bilietą sumokėti kuo greičiau, juk pardavimas nesustoja, jis vyksta, o pigesni bilietai išperkami labai greitai", - tikino ji.

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos Turizmo ir atlygintinų medicininių paslaugų skyriaus vedėja Solveiga Kuzienė pranešė, kad dėl bendrovės "Happy Travel Lt" yra gauti net 23 vartotojų skundai. "Iš 23 skundų 15 jau išnagrinėta, iš jų 7 ginčai buvo išspręsti taikiai - bendrovė įvykdė vartotojų reikalavimus. Kitais 8 atvejais buvo priimti nutarimai tenkinti vartotojų prašymus, tačiau bendrovė įvykdė tik 4 iš jų", - pateikė statistiką tarnybos atstovė.

www.anglija.lt

Jeigu internetu sumokėjai už lėktuvo bilietą nurodytą kainą, tai dar nereiškia, kad už ją ir skrisi. Internetinės prekybos tarpininkai kelia ne vienam pirkėjui pasipiktinimą dėl sugaišinto laiko ir įšaldytų pinigų. Nukentėjusieji užvertė skundais vartotojų teises ginančią tarnybą.

Keleivė Rūta pasakojo įsigijusi lėktuvo bilietus iš Vilniaus į Londoną ir atgal per internetinę bilietų rezervavimo sistemą "happyfly.lt". "Internete pamačiusi man tinkamą lėktuvo bilietą per 10 minučių sumokėjau 330 litų ir gavau patvirtinimą elektroniniu paštu, kad mokėjimas atliktas sėkmingai, taigi bilietą neva įsigijau. Bet po poros dienų sulaukiau dar vieno laiško iš bendrovės. Jame "happyfly.lt" mane informavo, kad... kol buvo sumokėta už bilietus, jie neva pabrango 90 litų", - piktinosi Rūta.

Paklaustas, kodėl portalas siūlo bilietus pirkti už vieną kainą, o realiai jie parduodami už kitą, didesnę, "Happy Travel Lt" vadybininkas Karolis atsakė, kad "žmonės laisvi ir gali rinktis - naudotis tokiais internetiniais tarpininkais ar ne". Jis dėstė, kad perkant lėktuvo bilietą esą reikia perskaityti taisykles, kuriose nurodoma, kad jeigu bilietas po sumokėjimo pabrangsta, pirkėjas turi teisę atgauti pinigus.

Vėliau paskambinusi kita šios bendrovės atstovė Gintarė tikino, kad bilietas neva gali pabrangti ir per 10 minučių. "Geriausia už bilietą sumokėti kuo greičiau, juk pardavimas nesustoja, jis vyksta, o pigesni bilietai išperkami labai greitai", - tikino ji.

Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos Turizmo ir atlygintinų medicininių paslaugų skyriaus vedėja Solveiga Kuzienė pranešė, kad dėl bendrovės "Happy Travel Lt" yra gauti net 23 vartotojų skundai. "Iš 23 skundų 15 jau išnagrinėta, iš jų 7 ginčai buvo išspręsti taikiai - bendrovė įvykdė vartotojų reikalavimus. Kitais 8 atvejais buvo priimti nutarimai tenkinti vartotojų prašymus, tačiau bendrovė įvykdė tik 4 iš jų", - pateikė statistiką tarnybos atstovė.

 (Komentarų: 3)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: