O2 kompensuos klientams už dieną neveikusį internetą - Anglija.lt
 

O2 kompensuos klientams už dieną neveikusį internetą 

Anglija.lt jau rašė, kad šią savaitę mobiliojo ryšio tinkle O2 buvo sutrikęs mobiliojo interneto ryšys. Dabar kompanija skelbia, kad savo klientams sumokės kompensacijas.

Skelbiama, kad mėnesiniams abonentams, įskaitant ir smulkius verslininkus, iki sausio pabaigos bus kompensuota už paslaugų teikimą dvi dienas. O besinaudojantiems išankstinio apmokėjimo paslauga, papildžius telefonu sąskaitą ateinančiais metais, suma jiems bus padidinta 10 proc., o arba bus suteikta 10 proc. nuolaida užsisakant mobilųjį internetą.

Milijonai išmaniųjų telefonų naudotojų Jungtinėje Karalystėje, besinaudojančių O2 tinklu, prarado mobiliojo interneto ryšį ketvirtadienį. Kompanija teigė, kad kilo techninių problemų, ir kartu su mobiliojo ryšio įrangos gamintoju „Ericsson“ išplatino bendrą atsiprašymą.

O2 tinklu besinaudojančios įmonės dėl kompensacijos turės kreiptis į savo vadybininką.

O2 turi 25 mln. klientų, tačiau taip pat teikia ryšio paslaugas „Sky“, „Tesco“, „Giffgaff“ ir „Lycamobile“ tinklams, kuri turi dar septynis milijonus vartotojų. O2 yra antras didžiausias mobiliojo ryšio tinklas JK po EE. O2 problemos taip pat turi įtakos ir kitoms paslaugoms, priklausomoms nuo šio tinklo, įskaitant „Transport for London“ elektroninius grafikus autobusų stotelėse, kurie šiuo metu neveikia.

Anglija.lt jau rašė, kad šią savaitę mobiliojo ryšio tinkle O2 buvo sutrikęs mobiliojo interneto ryšys. Dabar kompanija skelbia, kad savo klientams sumokės kompensacijas.

Skelbiama, kad mėnesiniams abonentams, įskaitant ir smulkius verslininkus, iki sausio pabaigos bus kompensuota už paslaugų teikimą dvi dienas. O besinaudojantiems išankstinio apmokėjimo paslauga, papildžius telefonu sąskaitą ateinančiais metais, suma jiems bus padidinta 10 proc., o arba bus suteikta 10 proc. nuolaida užsisakant mobilųjį internetą.

Milijonai išmaniųjų telefonų naudotojų Jungtinėje Karalystėje, besinaudojančių O2 tinklu, prarado mobiliojo interneto ryšį ketvirtadienį. Kompanija teigė, kad kilo techninių problemų, ir kartu su mobiliojo ryšio įrangos gamintoju „Ericsson“ išplatino bendrą atsiprašymą.

O2 tinklu besinaudojančios įmonės dėl kompensacijos turės kreiptis į savo vadybininką.

O2 turi 25 mln. klientų, tačiau taip pat teikia ryšio paslaugas „Sky“, „Tesco“, „Giffgaff“ ir „Lycamobile“ tinklams, kuri turi dar septynis milijonus vartotojų. O2 yra antras didžiausias mobiliojo ryšio tinklas JK po EE. O2 problemos taip pat turi įtakos ir kitoms paslaugoms, priklausomoms nuo šio tinklo, įskaitant „Transport for London“ elektroninius grafikus autobusų stotelėse, kurie šiuo metu neveikia.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: