Oficialiai atidaromas Centrinis Klaipėdos terminalas 

Klaipėdos uoste, šalia Naujosios keltų į Smiltynę perkėlos, oficialiai atidaromas Centrinis Klaipėdos terminalas, skirtas jūriniams keltams ir kruiziniams laivams. Aštuonerius metus statytas terminalas kainavo 185 milijonus litų.

Prie daugiau nei kilometro ilgio naujai pastatytos krantinės ir pirso vienu metu galės švartuotis trys laivai. Čia įrengtos hidraulinės rampos, automatiškai prisitaikančios prie įvažiuojančio ar išvažiuojančio transporto. Tokių Klaipėdos uoste iki šiol nebuvo.

Terminalas galės priimti apie pusę milijono keleivių, perkrauti apie 5 milijonus tonų ratine technika vežamų ir dalį kelio jūriniais keltais plukdomų krovinių. Klaipėdos uostas jau dabar yra tokių krovinių lyderis regione. Naujasis terminalas uosto pajėgumą krauti tokio tipo krovinius padvigubins.

Terminalo atidarymas sutapo su kitu neeiliniu įvykiu - antradienio ankstų rytą į Klaipėdos uostą įplaukė kruizinis laivas, kokio Lietuvos uostas dar nematė.

Anglija.lt

Klaipėdos uoste, šalia Naujosios keltų į Smiltynę perkėlos, oficialiai atidaromas Centrinis Klaipėdos terminalas, skirtas jūriniams keltams ir kruiziniams laivams. Aštuonerius metus statytas terminalas kainavo 185 milijonus litų.

Prie daugiau nei kilometro ilgio naujai pastatytos krantinės ir pirso vienu metu galės švartuotis trys laivai. Čia įrengtos hidraulinės rampos, automatiškai prisitaikančios prie įvažiuojančio ar išvažiuojančio transporto. Tokių Klaipėdos uoste iki šiol nebuvo.

Terminalas galės priimti apie pusę milijono keleivių, perkrauti apie 5 milijonus tonų ratine technika vežamų ir dalį kelio jūriniais keltais plukdomų krovinių. Klaipėdos uostas jau dabar yra tokių krovinių lyderis regione. Naujasis terminalas uosto pajėgumą krauti tokio tipo krovinius padvigubins.

Terminalo atidarymas sutapo su kitu neeiliniu įvykiu - antradienio ankstų rytą į Klaipėdos uostą įplaukė kruizinis laivas, kokio Lietuvos uostas dar nematė.

 (Komentarų: 0)

Kiti kategorijos straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai: