Oro linijos ignoravo keleivių teises 

Kai kurių oro bendrovių elgesys su keleiviais per sniego sutrikdytą kalėdinį kelionių laikotarpį buvo nepriimtinas, teigiama civilinės aviacijos tarnybos raporte, kurį skelbia BBC. Buvo nustatyta nemažai atvejų, kuomet įvykus nesklandumams oro linijų įmonės neįvykdė savo įsipareigojimų keleiviams.

Kai skrydžiai būna paveikti nepalankių oro sąlygų, paprastai keleiviams turi būti užtikrinama teisė gauti užkandžių, gėrimų bei tinkamai apsistoti nakvynei. Tačiau paaiškėjo, kad kai kuriais atvejais keleiviai nebuvo informuoti apie savo teises.

Skelbiama, kad šiandien pagrindiniuose Britanijos oro uostuose sąlygos grįžo į įprastas vėžes po penkias dienas trukusio chaoso. Tačiau baiminamasi, kad naujai atplūdusi šalčio banga gali artimiausiomis dienomis vėl sujaukti kelionių planus.

Žiemos sukelto chaoso metu daugelis keleivių Britanijos oro uostuose buvo priversti miegoti terminaluose arba individualiai tartis dėl kelionių kitu transportu.

Tačiau vadovaujantis Europos Sąjungos direktyvomis jiems turėjo būti užtikrintos įvairios teisės, pavyzdžiui: susigrąžinti pinigus už bilietą per 7 dienas, jei skrydis atšauktas arba grįžti artimiausiu lėktuvu. Taip pat keleiviams turėjo būti pasiūlyti viešbučiai, maitinimas, nemokami skambučiai ir galimybė pasinaudoti internetu.

Nepatenkintiems aptarnavimu patariama kreiptis į savo oro linijų bendrovę arba į Oro transporto keleivių tarybą (Air Transport Users Council).

Anglija.lt

Anglija.lt naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti be raštiško "Anglija.lt Ltd." sutikimo draudžiama.

Kai kurių oro bendrovių elgesys su keleiviais per sniego sutrikdytą kalėdinį kelionių laikotarpį buvo nepriimtinas, teigiama civilinės aviacijos tarnybos raporte, kurį skelbia BBC. Buvo nustatyta nemažai atvejų, kuomet įvykus nesklandumams oro linijų įmonės neįvykdė savo įsipareigojimų keleiviams.

Kai skrydžiai būna paveikti nepalankių oro sąlygų, paprastai keleiviams turi būti užtikrinama teisė gauti užkandžių, gėrimų bei tinkamai apsistoti nakvynei. Tačiau paaiškėjo, kad kai kuriais atvejais keleiviai nebuvo informuoti apie savo teises.

Skelbiama, kad šiandien pagrindiniuose Britanijos oro uostuose sąlygos grįžo į įprastas vėžes po penkias dienas trukusio chaoso. Tačiau baiminamasi, kad naujai atplūdusi šalčio banga gali artimiausiomis dienomis vėl sujaukti kelionių planus.

Žiemos sukelto chaoso metu daugelis keleivių Britanijos oro uostuose buvo priversti miegoti terminaluose arba individualiai tartis dėl kelionių kitu transportu.

Tačiau vadovaujantis Europos Sąjungos direktyvomis jiems turėjo būti užtikrintos įvairios teisės, pavyzdžiui: susigrąžinti pinigus už bilietą per 7 dienas, jei skrydis atšauktas arba grįžti artimiausiu lėktuvu. Taip pat keleiviams turėjo būti pasiūlyti viešbučiai, maitinimas, nemokami skambučiai ir galimybė pasinaudoti internetu.

Nepatenkintiems aptarnavimu patariama kreiptis į savo oro linijų bendrovę arba į Oro transporto keleivių tarybą (Air Transport Users Council).

 (Komentarų: 3)

Kiti kategorijos straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai: