Pagal tai, ką žmonės perka, išryškėja dvi skirtingos Lietuvos 

Lietuvos pirkėjas yra akcijų medžiotojas, taupus, ieškantis naudos sau ir visiškai nelojalus prekybos tinklams ar prekių ženklams.

Tokias įžvalgas renginyje „Baltic Retail Forum“ pateikė „BALTMI Baltics Market Insights“ verslo plėtros vadovas Artūras Urbonavičius.

Jis pasakojo, kuo išsiskiria Lietuvos pirkėjai, kodėl viso trečdalis mūsų įsigytų drabužių yra padėvėti ir kodėl esame tokie dideli akcijų medžiotojai. Pasirodo, viskas ne iš gero gyvenimo, o dviejų Lietuvų efektas atsiskleidžia ir stebint gyventojų vartojimą.

„Jie medžioja akcijas, ir ta medžioklė yra labai ypatinga. Jie taupūs, ieškantys naudos sau, arba žemų kainų. Tai yra dalis ir tos Lietuvos, kuri stengiasi išgyventi, vadinama skurdo Lietuva“, – sako jis.

Anglija.lt

Lietuvos pirkėjas yra akcijų medžiotojas, taupus, ieškantis naudos sau ir visiškai nelojalus prekybos tinklams ar prekių ženklams.

Tokias įžvalgas renginyje „Baltic Retail Forum“ pateikė „BALTMI Baltics Market Insights“ verslo plėtros vadovas Artūras Urbonavičius.

Jis pasakojo, kuo išsiskiria Lietuvos pirkėjai, kodėl viso trečdalis mūsų įsigytų drabužių yra padėvėti ir kodėl esame tokie dideli akcijų medžiotojai. Pasirodo, viskas ne iš gero gyvenimo, o dviejų Lietuvų efektas atsiskleidžia ir stebint gyventojų vartojimą.

„Jie medžioja akcijas, ir ta medžioklė yra labai ypatinga. Jie taupūs, ieškantys naudos sau, arba žemų kainų. Tai yra dalis ir tos Lietuvos, kuri stengiasi išgyventi, vadinama skurdo Lietuva“, – sako jis.

 (Komentarų: 1)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai:

Kiti kategorijos straipsniai: