Pandemija stabdė Anglijos vaikų socialinį ir emocinį augimą – tyrimas - Anglija.lt
 

Pandemija stabdė Anglijos vaikų socialinį ir emocinį augimą – tyrimas 

Didžiojoje Britanijoje atliktas tyrimas atskleidė, kad pusė visų vaikų pirmaisiais pandemijos metais patyrė emocinio ir socialinio vystymosi sunkumų, o jaunesni vaikai dažniau patyrė neigiamą poveikį nei jų vyresni vaikai.

Tyrimas parodė, kad nukentėjo visų ekonominių sluoksnių Anglijos vaikai, nors tarp 4-7 metų amžiaus vaikų įgūdžiai pablogėjimas buvo ženklesnis, lyginant su 12-15 metų amžiaus vaikais, rašo dienraštis „The Guardian“.

Fiskalinių tyrimų instituto (IFS) ataskaitoje teigiama, kad daug dažniau pablogėjo socialiniai ir emociniai įgūdžiai tų jaunuolių, kurių tėvų užimtumas dėl pandemijos pasikeitė, įskaitant ir tuos, kurie buvo išleisti į prastovas.

Per tą patį laikotarpį tik vieno iš šešių vaikų socialinė ir emocinė raida pagerėjo, rodo IFS ir „UCL Institute of Education“ atliktas tyrimas, kurį finansavo „Nuffield Foundation“.

Didžiojoje Britanijoje atliktas tyrimas atskleidė, kad pusė visų vaikų pirmaisiais pandemijos metais patyrė emocinio ir socialinio vystymosi sunkumų, o jaunesni vaikai dažniau patyrė neigiamą poveikį nei jų vyresni vaikai.

Tyrimas parodė, kad nukentėjo visų ekonominių sluoksnių Anglijos vaikai, nors tarp 4-7 metų amžiaus vaikų įgūdžiai pablogėjimas buvo ženklesnis, lyginant su 12-15 metų amžiaus vaikais, rašo dienraštis „The Guardian“.

Fiskalinių tyrimų instituto (IFS) ataskaitoje teigiama, kad daug dažniau pablogėjo socialiniai ir emociniai įgūdžiai tų jaunuolių, kurių tėvų užimtumas dėl pandemijos pasikeitė, įskaitant ir tuos, kurie buvo išleisti į prastovas.

Per tą patį laikotarpį tik vieno iš šešių vaikų socialinė ir emocinė raida pagerėjo, rodo IFS ir „UCL Institute of Education“ atliktas tyrimas, kurį finansavo „Nuffield Foundation“.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: