Pasikeitus mokesčiams Londono centre padaugėjo automobilių - Anglija.lt
 

Pasikeitus mokesčiams Londono centre padaugėjo automobilių 

Automobilių, vairuojamų Londono centre, skaičius išaugo beveik 60 procentų po to, kai Sadiqas Khanas naktimis nustojo taikyti spūsčių mokestį, skelbia „Standard“.

„Transport for London“ duomenys rodo mero sprendimo sutrumpinti 15 svarų sterlingų per dieną C-charge darbo valandas ir baigti jį 18 val., o ne 22 val. rezultatus. Apskaičiuota, kad dėl trumpesnių valandų TfL neteks nuo 60 iki 70 milijonų svarų sterlingų per metus pajamų ir manoma, kad vakare eismas plūs į West Endą.

„Clean Cities Campaign“ atlikta TfL metinių kelionių Londone ataskaitos analizė atskleidė, kad darbo dienų vakarais į šią zoną įvažiuoja daugiau automobilių nei rytinio piko metu. Pernai vasarį 18–22 val. į zoną įvažiuodavo vidutiniškai 12 968 transporto priemonės. Tačiau iki spalio mėnesio šis skaičius išaugo iki 20 654 – 59 proc.

Per tą patį laikotarpį 7–18 val. valandomis eismas padidėjo 12 proc., o tai rodo, kad 15 svarų sterlingų mokestis turi ne tokį atgrasantį poveikį. Oliveris Lordas, „Clean Cities Campaign“ vadovas, sakė: „Mes buvome suglumę, kai meras nusprendė panaikinti mokesčius už spūstis šiokiadieniais, nes tai prieštaravo jo švaraus oro ir klimato tikslams. Pašalinus spūsčių mokestį darbo dienų naktimis, atsigavo automobiliai, o tai pablogins mūsų sveikatą ir nepadės ekonomikai“.

Automobilių, vairuojamų Londono centre, skaičius išaugo beveik 60 procentų po to, kai Sadiqas Khanas naktimis nustojo taikyti spūsčių mokestį, skelbia „Standard“.

„Transport for London“ duomenys rodo mero sprendimo sutrumpinti 15 svarų sterlingų per dieną C-charge darbo valandas ir baigti jį 18 val., o ne 22 val. rezultatus. Apskaičiuota, kad dėl trumpesnių valandų TfL neteks nuo 60 iki 70 milijonų svarų sterlingų per metus pajamų ir manoma, kad vakare eismas plūs į West Endą.

„Clean Cities Campaign“ atlikta TfL metinių kelionių Londone ataskaitos analizė atskleidė, kad darbo dienų vakarais į šią zoną įvažiuoja daugiau automobilių nei rytinio piko metu. Pernai vasarį 18–22 val. į zoną įvažiuodavo vidutiniškai 12 968 transporto priemonės. Tačiau iki spalio mėnesio šis skaičius išaugo iki 20 654 – 59 proc.

Per tą patį laikotarpį 7–18 val. valandomis eismas padidėjo 12 proc., o tai rodo, kad 15 svarų sterlingų mokestis turi ne tokį atgrasantį poveikį. Oliveris Lordas, „Clean Cities Campaign“ vadovas, sakė: „Mes buvome suglumę, kai meras nusprendė panaikinti mokesčius už spūstis šiokiadieniais, nes tai prieštaravo jo švaraus oro ir klimato tikslams. Pašalinus spūsčių mokestį darbo dienų naktimis, atsigavo automobiliai, o tai pablogins mūsų sveikatą ir nepadės ekonomikai“.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: