Pavojingiausioje Londono metro linijoje vis dar nėra CCTV kamerų - Anglija.lt
 

Pavojingiausioje Londono metro linijoje vis dar nėra CCTV kamerų 

Centrinėje Londono metro linijoje vaizdo stebėjimo kameros visiškai neveiks iki šio dešimtmečio pabaigos, nepaisant pažadų, kad visi vagonai bus aprūpinti kameromis iki 2023 m.

Centrinė linija yra viena iš dviejų Londono metro linijų, kurių šiuo metu neaptarnauja CCTV, nors britų transporto duomenys rodo, kad per pastaruosius penkerius metus ji sulaukia daugiausiai pranešimų apie seksualinę prievartą. 2019 m. Sadiqas Khanas sakė, kad planai vyksta „kiek galima greičiau“ ir kad pirmieji centrinės linijos traukiniai su vaizdo stebėjimo sistema pradės veikti kitais metais.

Praėjus ketveriems metams, pirmasis traukinys su kameromis bus pradėtas eksploatuoti tik vėliau šį rudenį, o kiti traukiniai bus montuojami „laipsniškai“ ateinančiais metais, o projekto pabaigos data nenumatyta.  Vaizdo stebėjimo sistemos įrengimas yra TfL 380 mln. svarų sterlingų Centrinės linijos tobulinimo programos dalis, kuri taip pat apima traukinių patikimumo ir pritaikymo neįgaliųjų vežimėliams užtikrinimą.

2019 m. spalį S. Khanas buvo įspėtas, kad ketverius metus trukęs projektas bus nepatenkinamas ir kels pavojų keleiviams. Kilus klausimams dėl kamerų diegimo, Londono meras atsakė: „Jos pradės veikti kitais metais. Visos Centrinės linijos vaizdo stebėjimo sistemos bus baigtos iki sutarties laikotarpio pabaigos 2023 m.“.

Centrinėje Londono metro linijoje vaizdo stebėjimo kameros visiškai neveiks iki šio dešimtmečio pabaigos, nepaisant pažadų, kad visi vagonai bus aprūpinti kameromis iki 2023 m.

Centrinė linija yra viena iš dviejų Londono metro linijų, kurių šiuo metu neaptarnauja CCTV, nors britų transporto duomenys rodo, kad per pastaruosius penkerius metus ji sulaukia daugiausiai pranešimų apie seksualinę prievartą. 2019 m. Sadiqas Khanas sakė, kad planai vyksta „kiek galima greičiau“ ir kad pirmieji centrinės linijos traukiniai su vaizdo stebėjimo sistema pradės veikti kitais metais.

Praėjus ketveriems metams, pirmasis traukinys su kameromis bus pradėtas eksploatuoti tik vėliau šį rudenį, o kiti traukiniai bus montuojami „laipsniškai“ ateinančiais metais, o projekto pabaigos data nenumatyta.  Vaizdo stebėjimo sistemos įrengimas yra TfL 380 mln. svarų sterlingų Centrinės linijos tobulinimo programos dalis, kuri taip pat apima traukinių patikimumo ir pritaikymo neįgaliųjų vežimėliams užtikrinimą.

2019 m. spalį S. Khanas buvo įspėtas, kad ketverius metus trukęs projektas bus nepatenkinamas ir kels pavojų keleiviams. Kilus klausimams dėl kamerų diegimo, Londono meras atsakė: „Jos pradės veikti kitais metais. Visos Centrinės linijos vaizdo stebėjimo sistemos bus baigtos iki sutarties laikotarpio pabaigos 2023 m.“.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: