Penkiose Britanijos mokyklose – nė vieno anglakalbio mokinio - Anglija.lt
 

Penkiose Britanijos mokyklose – nė vieno anglakalbio mokinio 

Didžiojoje Britanijoje veikia penkios pradinės mokyklos, kuriose nėra nė vieno anglakalbio mokinio. Taip pat šalyje yra 240 mokyklų, kuriose anglakalbiai sudaro vos 10 proc., skelbia dienraštis „The Daily Mail“.

Anksčiau šiais metais buvo paskelbta, kad Peterborough'e veikianti „Gladstone“ pradinė mokykla yra vienintelė šalyje, kurioje nėra nė vieno mokinio, kurio gimtoji kalba yra anglų. Tačiau vėliau atsirado dar keturios tokios mokyklos: „Greenhill“ ir „Westwood“ pradinės mokyklos Oldham'e, „Sacred Heart“ pradinė mokykla Tipton'e ir „Brookhouse“ pradinė mokykla Blackburn'e.

Dviejose jų, įskaitant ir minėtą Gladstone mokyklą, mokosi po daugiau nei 400 mokinių, kurie kalba dvidešimčia skirtingų kalbų.

Švietimo ekspertai sako, kad tokia įvairovė turi teigiamos įtakos anglakalbiams vaikams, nes verčia juos pasitempti ir neatsilikti nuo paprastai stropesnių kitataučių bendramokslių. Tačiau angliškai nekalbantys vaikai gerokai apsunkina mokytojų darbą. Specialistai taip pat perspėja, kad dėl didelio kitataučių vaikų skaičiaus mokytojai yra priversti jiems skirti daugiau savo laiko, o dėl to nukenčia anglakalbiai vaikai.

Didžiojoje Britanijoje veikia penkios pradinės mokyklos, kuriose nėra nė vieno anglakalbio mokinio. Taip pat šalyje yra 240 mokyklų, kuriose anglakalbiai sudaro vos 10 proc., skelbia dienraštis „The Daily Mail“.

Anksčiau šiais metais buvo paskelbta, kad Peterborough'e veikianti „Gladstone“ pradinė mokykla yra vienintelė šalyje, kurioje nėra nė vieno mokinio, kurio gimtoji kalba yra anglų. Tačiau vėliau atsirado dar keturios tokios mokyklos: „Greenhill“ ir „Westwood“ pradinės mokyklos Oldham'e, „Sacred Heart“ pradinė mokykla Tipton'e ir „Brookhouse“ pradinė mokykla Blackburn'e.

Dviejose jų, įskaitant ir minėtą Gladstone mokyklą, mokosi po daugiau nei 400 mokinių, kurie kalba dvidešimčia skirtingų kalbų.

Švietimo ekspertai sako, kad tokia įvairovė turi teigiamos įtakos anglakalbiams vaikams, nes verčia juos pasitempti ir neatsilikti nuo paprastai stropesnių kitataučių bendramokslių. Tačiau angliškai nekalbantys vaikai gerokai apsunkina mokytojų darbą. Specialistai taip pat perspėja, kad dėl didelio kitataučių vaikų skaičiaus mokytojai yra priversti jiems skirti daugiau savo laiko, o dėl to nukenčia anglakalbiai vaikai.

 (Komentarų: 4)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: