Per rinkimus televizijos ekranuose partijų filmukai nebešmėžuos 

Parlamentarai sutarė, jog jau spalį vyksiančiuose parlamento rinkimuose vaizdo ir garso klipai bei filmai per radiją ir televiziją bus draudžiami, o politinių partijų reklamą šiose žiniasklaidos priemonėse organizuos Vyriausioji rinkimų komisija (VRK).

Antradienį priimtos Politinių partijų ir politinių kampanijų finansavimo bei finansavimo kontrolės įstatymo pataisos numato, jog visų politinių partijų ir jų keliamų kandidatų reklama bus organizuojama remiantis proporcinio lygiateisiškumo principu - tai yra daugiau balsų praėjusiuose rinkimuose gavusios partijos laiko reklamai gaus daugiau, mažiau rinkėjų simpatijų pelniusios - ir reklamuosis mažiau.

Politinių partijų reklama turėtų būti finansuojama iš valstybės biudžeto lėšų, apskaičiuota, jog šių metų parlamento rinkimams reikia 2 mln. litų. Šie pinigai turėtų būti skirti iš VRK numatytų lėšų, kuriai iš valstybės iždo iš viso šiemet duota apie 27 mln. litų.

Kiek anksčiau Vyriausybė siūlė šiuos 2 mln. litų skirti iš partijoms jau numatytos biudžeto dotacijos (20 mln. litų 2008 metams), tačiau politinių partijų frakcijos tokiam siūlymui pasipriešino.

Seimas kiek anksčiau ketino priimti kompleksines politinių partijų finansavimą reglamentuojančių įstatymų pataisas, bet nusprendus, kad parlamentarai nespės tinkamai apsvarstyti reikiamų teisės aktų, apsiribota tik vaidybinės reklamos draudimu, kuris reiškia, jog politinės reklamos skleidimas per radiją ir televiziją būtų finansuojamas valstybės biudžeto lėšomis.

Jeigu įstatymo pataisas pasirašys prezidentas, vaidybinės partijų reklamos skleidimo draudimas galios ne tik rinkimų agitacijos laikotarpiu (vienas mėnuo iki rinkimų), bet visą laiką.

www.anglija.lt

Anglija.lt naujienas ar jų dalį publikuoti ir/ar kitaip naudoti be raštiško "Anglija.lt Ltd." sutikimo draudžiama.

Parlamentarai sutarė, jog jau spalį vyksiančiuose parlamento rinkimuose vaizdo ir garso klipai bei filmai per radiją ir televiziją bus draudžiami, o politinių partijų reklamą šiose žiniasklaidos priemonėse organizuos Vyriausioji rinkimų komisija (VRK).

Antradienį priimtos Politinių partijų ir politinių kampanijų finansavimo bei finansavimo kontrolės įstatymo pataisos numato, jog visų politinių partijų ir jų keliamų kandidatų reklama bus organizuojama remiantis proporcinio lygiateisiškumo principu - tai yra daugiau balsų praėjusiuose rinkimuose gavusios partijos laiko reklamai gaus daugiau, mažiau rinkėjų simpatijų pelniusios - ir reklamuosis mažiau.

Politinių partijų reklama turėtų būti finansuojama iš valstybės biudžeto lėšų, apskaičiuota, jog šių metų parlamento rinkimams reikia 2 mln. litų. Šie pinigai turėtų būti skirti iš VRK numatytų lėšų, kuriai iš valstybės iždo iš viso šiemet duota apie 27 mln. litų.

Kiek anksčiau Vyriausybė siūlė šiuos 2 mln. litų skirti iš partijoms jau numatytos biudžeto dotacijos (20 mln. litų 2008 metams), tačiau politinių partijų frakcijos tokiam siūlymui pasipriešino.

Seimas kiek anksčiau ketino priimti kompleksines politinių partijų finansavimą reglamentuojančių įstatymų pataisas, bet nusprendus, kad parlamentarai nespės tinkamai apsvarstyti reikiamų teisės aktų, apsiribota tik vaidybinės reklamos draudimu, kuris reiškia, jog politinės reklamos skleidimas per radiją ir televiziją būtų finansuojamas valstybės biudžeto lėšomis.

Jeigu įstatymo pataisas pasirašys prezidentas, vaidybinės partijų reklamos skleidimo draudimas galios ne tik rinkimų agitacijos laikotarpiu (vienas mėnuo iki rinkimų), bet visą laiką.

 (Komentarų: 0)

Susiję straipsniai:

Susiję straipsniai: